we are family.

Ieraksta nosaukums = dziesmas nosaukums, kas pašlaik skan.

Ļembasts iet pilnā sparā, visi ēd, dzer, čalo un atpūšās. Šādās reizēs neviens nekad nedomā par to, ka palaiž garām kādu savu iemīļoto TV seriālu vai ko tamlīdzīgu. Manuprāt, televīzija ir lielā mērā mēsls. Tā man laupa dzīvi, nopietni. Tās stundas pavadītas pie stulbum kastes neko jēdzīgu nedarot…

Lai nu kā, pirms kāda laiciņa ar Agnesi spēlējām badmintonu. Protams, ne jau tajā krietni un galīgi pareizajā variantā ar tīklu un vēl sazin ko. Vienkārši izgājām zālītē un spēlējām. Beidzot, kāds man izstāstīja pareizos noteikumus. Tagad, kad zinu kā ir pareizi spēlēt es tā arī varu darīt. Es nesaku, ka esmu baigi labā spēlētāja vai taml’dzīgi, vismaz tagad apzinos, ka spēlēju kaut cik tuvu patiesībai.

Visu dienu- izņemot tās pāris stundas, kad izgāju ārā ar Kaivu- staigāju apkārt ar kaklā iekārtu kartona gabalu, uz kura bija rakstīts “Bērns”. Labs veida kā iesākt ar kādu sarunu, starpcitu. Tikai iesaku ar striķi tā izvēlīgāk, es paņēmu vienīgo uz ātro atrodamo diegu un tas par nelaimi pēc laika sāka rīvēt kaklā strīpu. Kā arī vēl nav atrasts veids, ko darīt, kad uzpūš pārāk stiprs vējš un nav iespējms normāli komunicēt, pieliekties un vispār kautko redzēt.

Nu jau skan Fabrizio De André- Il testamento. Kārtējo reizi francūži. Es, un pieļauju, ka mani vecāki arī…vismaz māte, nevar iztikt kaut reizi dienā neizdzirdot kautko no viņiem. Tas taču ir tik jauki, ne tā? Ak, franču mūzika. “Es ģībstu”.

Laikam būs vien jādodas atpakaļ pie tautas. Atkal gribās ēst, sasodīts, es šitā turpinot būšu nolādēti resna. Un arī iedzert kautko vajadzētu, slāpst taču!

Leave a Reply

