Dancing with myself

Vakar biju ārā ar Kaivu (meklējiet twitterī šo NYC apsēsto beibi- @sijufy )
Pagājāmies gar jūru. Tad pasēdējām viņas istabā (tas saucās “es ieskriešu paņemt papīru”)
Pēc tam pazīmējām un tad arī sirsnīgi atvadījāmies.
(c) savu tvītu- “un tagad man ir divas dienas, lai sistu galvu pret sienu. Trešdien uz Rīgu.” Tā apmēram laikam arī varētu teikt…
Šodien pamodos 13.56. Jā, kā ierasts, precīzi atceros minūtes.
Izrāpos no gultas, saģērbos un nogāju lejā. Tur sēdēja vecmāmiņa, pie galda, un lasīja žurnālu. “Anniņ,” viņa mani uzrunāja, “ir jau pulkstens divi.” Nevar būt, es to nemaz nezināju! Atvainojos par sarkasmu. ( Nopietni, ļaudis ir teikuši, ka sarkasms un ironija no manis izskan bieži… Un man tas… Patīk.)
Uzsildīju sev brokastis, kas sastāvēja no vakardienas vakariņām. Nav slikti, tā vajadzētu darīt biežāk, tas taču ir veids kā ietaupīt! Ja tā turpināsim nebūs iemesls iepikt septiņpadsmit dažādus sierus, piecus maizes klaipus, duci tomātu, pāris dažādu gaļas gabalu, pāris kilogramu kartupeļu un pāris garos gurķus ik nedēļu!
Labi, jā, es jūtu, ka atkal daudz vāros/rakstu/domāju/spriežu/pieļauju/muldu… Bet jūs jau nevarat nekā mani apturēta, ahaha, te prasās ļauni smiekli.
Man ir zināma vēlme rakstīt kādu stāstu, kā es to mēdzu darīt agrāk. Man derētu pabeigt iepriekšējos, iesāktos… Ehh, to es arī izdarīšu. Es apsolu. Jums  visiem!! Es pabeigšu savu Itālijas romānu par Keitu, Londonas geju Karla un Patrika mīlasstāstu, vampīrstāstu citā laikā un telpā, kā arī derētu piebeigt jūrmalnieka Mikusa Zīles trakās vasaras stāstu.
Pašlaik zvilnu uz dīvāna kā pilnīga dīkdiene. Mani traki kaitina viena muša, kurai patīk lidināties man gar seju un sīkt. Nezinu kā šī muša, bet es skatos ziņas.
Ebreju tautas genocīta piemiņas diena. Pilna televīzija.
Un jēj, es šodien skatīšos “Kāstla metodes” pēdējo sēriju.
Televīzija izēd man dzīvi. Ar karoti. Kā zupu no bļodas.

Leave a Reply

