nepatiesi apmelots

“Tu esi redzēta vakar pīpējot,” man paziņo. Kas mani ir redzējis es nezinu.
Vispār sajūta nenormāli stulba, kad mani vēlreiz nepatiesi apmelo. Tā jau es uz visiem uzbraucieniem un naidiem metu Nikolaju, bet tieši šī ir mana lielā sāpe. Es kļūstu vai traka, kad cenšos pierādīt savu taisnību. Un it īpaši sāpīga šī lielā sāpe ir, kad mani apmelo ģimenes locekļi. (es nezinu, vai tā patiešām ir, bet man jau kādas pāris nedēļas liekas, ka mans vectēvs ir uzēdies uz mani. Vienu rītu viņš man uzbrēca, ka jau esmu pietiekami liela, lai zinātu, kas man jādara. Ļoti forši saņemt tādu uzbraucienu, tad, kad es vēl esmu papusei guļus stāvoklī un man ar pirkstu norāda virzienu, kur jāmazgā. “Ei nu tagad izdomā pati, kur tieši,” saucās. Un jā, arī šoreiz “ziņu” iesniedzējs bija viņš.)

Jā, tā nu ir skaidrs, ka tieši šī iemesla dēļ diena ir sanākusi tīri neforša.

Šīs dienas plusi? Nopirku fotoaparātam filmiņu. Tagad gan esmu baigi taupīgā ar to, ko fočēju. Galu galā, nezinu, kādas bildes iznāks. Biju iegājusi pie babas uz pustdienām. Pie viņas ir labi. Viņa nekad uz mani nebrēks par to, ka kautkas nav labi. Iespējams, tāpēc, ka viņa nav vectētiņš, kurš ir uzēdies uz mani. Vispār, šodien, kad man piezvanīja tēvs un pateica, ko viņš ir uzzinājis, man tik ļoti sagribējās atkal braukt pie babas. Vienkārši āāāāā. Un šovakar, protams, brauksim uz Jūrmalu un tad mani gaida saruna . Es pat nezinu kā lai savādāk to apzīmē, ja ne saruna. Varbūt morāle, bet es šaubos.

Forši, šodien džentlmenis vārdā Valters netika ārā, rīt viņš pazūd uz 4-5 dienām un es viņu neesmu redzējusi jau nedēļu. Kopā būs apmēram divas nedēļas, jo iespējams nākošnedēļ es braukšu pie Elzas uz laukiem. (Es ļoti ceru, ka braukšu, attiecīgo personu, personas dēļ.)

Leave a Reply

