Plener pressure

Šodien, svētdiena. Mani vecāki aizdevās uz Rīgu, es, protams, paliku te, Jūrmalā.
Par Kaivu tā arī netiku nekādā skaidrībā. Vēl piektdien aicināja šodien braukt pie viņas uz Gauju papeldēt, un pēc tam abas kopā brauktu uz Jūrmalu. Es gan teicu, ka netieku. Atklāti sakot, baigais čakars ar vilcienu no Dzintariem uz Rīgu un tad no turienes līdz Gaujai. Čakars un naudas izšķērdība, draugi mīļie. Bet tik un tā saprtu, ka viņa šodien anyhow ierodas Dzintaros. Ā re če, tomēr nekā. Tagad nezinu, ko darīšu rīt un Otrdien..
Neilgi pēc tam, kā mani vecāki aizbrauca, aizgāju uz pļavu. Beidzot man ir atsūtīti vasaras darbi gleznošanā! Vakar vakarā bez maz vai sagribējās sabučot klases audzinātāju. (RCdp topošie astotie, jautājiet savām mātēm, lai pārbauda e-pastus, es zinu, ka neesmu vienīgā laimīgā!)
Tad nu kareiz pļavā gleznoju ainavu. Man pašai patīk, vecmāmiņa teica, ka ir skaisti, tad jau viņai arī patīk. Vectētiņam neesmu rādījusi..
Pārnācu mājās un, tāda laime, tāds prieks! Vecmāmiņa izvārīja ķoseli. (Es jums tagad neiešu skaidrot, ko tas nozīmē. Nieka viens burts jāsamaina.)
Es dzirdu un redzu ļoteni. Izskatās pēc mazās, ar tādu var aizlidot uz Helsinkiem un Venēciju, vismaz es esmu to darījusi. Helsinkos gan tikai izbaudīju lidostu. Venēcijā ir sasodīti forši! (Mām, cik reizes es tur esmu bijusi?!)
Vispār tagad guļu zālītē, guļammaisā. Tas ir tik nenormāli seksīgs! Jā, tas ir vecs, nesintētisks un zils ar baltu puķu rakstu. Vecmāmiņa atļāva ņemt uz Zvērā’11, gan jau atļaus arī uz Labu Dabu.

Leave a Reply

