Es negribu redzēt tevi aizejam.

“Manuprāt, tik ļoti pārdzīvojusi es neesmu ilgi..” ar asarām acīs prātoju.
“Es viņu redzēju! Es redzēju!” man gribās kliegt.
Ja kāds man jautā, ar ko man saistās mana bērnība- nejau ar kādu mantu vai ko tādu. Tikai un vienīgi ar viņu- ar manu vecvecmāmiņu. Kā viņa mani vadāja pa parku, kad vēl nemācēju staigāt, kā veda no bernudārza uz muzikas skolu, kā allaž parūpējās, kad vecāki strādāja (un es nevainoju viņus par to, ka man būtu uzmanības trūkums vai ka tāds. Man nav.) Es tikai saku, ka viņa ir bijusi blakus. Vienmēr. Pat ja ne fiziski, tad sirdī vienmēr.
Es šodien biju aizgājusi pue viņas, tīri negribīgi, atzīšos. Es redzēju viņas sasisto kāju- no ceļa līdz potītei zili melna. Arī u muguras un rokas zili violeti, lieli zilumi. Ja toreiz, kad viņa krita, galvai nebūtu pielikusi priekšā roku… Es viņu jau būtu zaudējusi, sasodīts! Es negribu zināt, kā būs bez viņas. Es negribu! Nē!!! Ja es jums šķitīšu savādāka, jūs zināsiet iemeslu. Viņa allaž teica, ka visu to labo novēl man, ka esmu vienīgā, kas viņai tik ļoti rūp. Šodien viņa teica, ka esmu vienīgais iemesls, kāpēc viņa negrib aiziet.
Es tik ātri devos prom tikai tāpēc, ka nevēlojos, lai viņa satraucās vēl par to, ka es raudu. Jā, asaras tek man pār vaigiem, es sēžu savā istabā sarāvusies mazā čokuriņā un raudu. Jūs mani varat saukt par emo/whatever, bet tas tikai pierāda, ka esat idiotiski bezsirži. Un kā jūs justos, ja apzinātos, ka kāds jums ļoti mīļš gandrīz aiziet bojā, nomirst? Ja jūs nenobirdinātu nevienu asaru, ticētu, ka esat bezemocionāls. Es centos to darīt nevienam neredzot, bet mana mamma ienāca manā istabā. Tas nelīdzēja. Es izplūdu asarās nekontrolējami.

Death cab for cutie- I will follow you into the dark.

Leave a Reply

