Imperiālistiskie suņi

Es laikam sāku ienīst kucēnus. Nopietni. Saprotiet, es atnāku mājās no pastaigas ar Kaivu un viņas mammu. Pirmais, kas mani sagaida ir milzīgs suņa izkārnījums ēdamistabā uz grīdas. Man tas nebija jātīra, jo tas jau nav mans suns, bet tik un tā paskats bija diezgan briesmīgs. Aizgāju uz virtuvi uztaisīt tēju. Tur- uz grīdas liela, dzeltena peļķīte. Varētu likties, kas tas kucēns (pareizāk- kucīte *) nav dabūjis iziet ārā un izdirsties labu laiku, bet, kā beigās izrādījās, viņa bija kārtīgi izstaigājusies. Un tomēr viņa uzskatīja, ka jādirš ir mājā?!
Kad atbrauca vecmāmiņa no ‘rimi’, viņa sabļāva uz maniem brālēniem, ka tie nepieskata savu suni. Nu taisnība jau ir.. Tad viņa man pasniedza bļodu, kurā bija ielikusi Dūdas (mh, tieši tā to kucīti sauc) barību un lika man to nolikt pie terases durvīm. Brīdī, kad bļoda saskārās ar zemi un Dūda bija metusies tai virsū vecmāmiņa teica, lai ielieku bļodu stūrī. Beidzās ar to, ka Dūda ar savu psihošanu saplēsa bļodu un.. Ar tās lausku man ‘palaimējās’ iegriezt īkšķī. Turpmākās darbības, kas veicamas ar rokām, nācās sasodīti sāpīgas.

Tajā brīdī es atcerējos tos apmātības brīžus, kad, justamās pilnīgi bezcerīga, es sēdēju gultas stūrī un darīju lietas, kas atstāj rētas uz mūžu. Es nezinu, vai var teikt, ka tagad esmu palikusi ‘stiprāka’, bet jau pāris reizes esmu liegusi sev ņemt nazi rokās krīzes situācijās.

Vispār man viņš pietrūks. Ik dienu ar vin vairāk. Un visi šie braucieni augumā šīs ilgas pavairo. Es neesmu viņu satikusi tikai trīs dienas, bet tā jau liekās kā mūžība. Un, ja vēl kāds man ieminēsies, ka nezinu, kas ir mīlestība.. Sasodīts, mēs katrs šo parādību izprotam savādāk!

Ceru, ka arī jūs pavadīsiet jauku vakaru pie tējas krūzes.

*kucīte ir sieviešu dzimtes kucēns, lai gan par šo radījumu es to varētu izmantot arī kā lamu vārdu.

Leave a Reply

