“Vai es, lūdzu, drīkstu nedarīt neko, ja nespēju darīt to, ko vēlos?”

Es nesen pamodos. Kaiva mierīgi trinkšķina klavieres.
Vakar nakts pagāja visai jautri, ja neskaita to, ka dažas labas anonīmās pīles (mēs ar Ditu šos radījumus saucam par pīlēm pateicoties “uz pasaules ir kāda pīle, kas mūs vēro”. Mums šādas pīles ir visai daudz..)
Ko tik mēs vakar nesadarījām! Kaivai beidzot ir savs tumblr’s. ( http://www.sh8a.tumblr.com )
Ajj. Man joprojām nāk miegs, sasodīts. Vecmāmiņa noteikti tagad domā, kad es vienreiz iešu mājās. Nu vai zini, tas, ka pulkstens ir jau divi pēcpustdienā nenozīmē, ka jau sen esmu pamodusies. Lai arī manas acis ir vaļā un kunģis ir pielikts pie darba, morāli es joprojām guļu. Un arī fiziski nav nekāds izteiktais modrums. Es jūtos nomocīta, izmīcīta un neizgulējusies, kā vienmēr, kad palieku pie kāda pa nakti. Es jau pie tā esmu pieradusi. Nopietni.
Es nezinu, ko es šodien darīšu. Visticamāk klausīšos kā Kaiva trenējās spēlēt klavieres, jo viņai rīta ir trešā klavierspēles stunda.

Es atgūlos gultā un smagi nopūties. “Vai es, lūdzu, drīkstu nedarīt neko, ja nespēju darīt to, ko vēlos?”

Leave a Reply

