Paradise city. Take me home.

Es atkal esmu Kuldīgā. Cetrutā diena. Sestiena-Svētdiena pagaja ļoti, neizsakāmi ļoti jautri. Kopa ar māti, tēvu, māsu, patēvu, mātes siāmas dvīni un visiem citiem dīvainajiem ‘ģimenes’ locekļiem.

Svētdienas pievakare pagāja skatoties šausmu filmas. Such as “Death Factory” un “Stay alive”. Pirmdiena pagāja nekā. Arī skatījāmies “Death Factory”, bet tas jau bija galīgi naktī.

Naktī ap četriem mani, nabaga zirnīti, pamodināja tēvs un lika pabīdīteis. Pec tam gan bija grūti gulēt, jo mani ‘istabas biedri’ ‘mīlinājās’. Ehh,

Šorīt pamodos ap 12, bet nogulēju visu dienu pa gultu un tā. Es šodien ēdu un guleju, gulēju un ēdu. Damn, I sound like a fatty, even thought I am kinda not… KINDA. Haha, smejies par mani balsī.

-Tu rīt gleznosi! -Es pacentīšos. -Nē, tu izdarīsi. -Es pacentīšos izdarīt. -Anna, es palikšu dursmīga. -Es pacentīsos pamēģināt izdarīt

-Mamm, kad mēs būsis Fonteina Festā, nopirksi man festivāla kreklu? -Ja, labi, kreklu, bikses un Fonteina ādas apakšveļu.

Jā, man šodien piezvanīja mā vārdā Ieva, nevis māte vārdā Jānis. Haha.

Leave a Reply

