You must remember- I will never lie again.

Pamodos 8.00. Sadusmojos uz modinātāju un beigās piecēlos 8.55. Jo es gribēju pabeigt savu sapnīti!
Brokastis tik pat gardas kā vakar, noskatījos otro daļu tai filmai un biju gaava braukt. Šoreiz bez molberta.  Jo man vēl nepieciešams bija tušas zīmējums un tam krāsas uc. nevajag. ((:
Devos, ar velo, protams. Braucu pa Turaidas ielu līdz Kalnciema ielai un tad taisni līdz upei. Tur arī paliku un zīmēju kautkādas darbnīcas/šķūnīšus iekš jahtu/laivu ostas vai hvz kā. Es biju blakus tai teritorijai, ne iekšā. Vispār man iznākums tīri lavi patīk. Uzzīmēju līdz pusei, gribēju vākties nost un braukt mājās. Un- B A M ! – man izšļakstījās tuša. Uz mana velo. Skaisti melni pleķīši. Bet arī visas rokas melnas un ~1/2 tušas pudelītes stura vējā.
Aizminos mājās, nomazgāju velosipēdu un gāju iekšā. Pasēdēju pie datora, sagaidīju laimīgo 12:12 un gāju augšā, uz savu istabu, pabeigt zīmējumu.
Un tad bija pustdienas. Labākais ēdiens ever!- kabači ar tomātiem’n’sieru sacepti. Vnk aaa looovvveee. :D man očeņ mač garšo šis veģetārais ēdiens, jā.
Un tad es gāju gleznot. Turpat pagalmā. Es grasos to gleznu, lai arī tā ir skolai, nodēvēt par ‘Kanniņa un spainītis’. Un pēc atrādīšanas skolā to nedaudz pārveidot savām vēlmēm. Es stipri šaubos, ka skolotājas pieņems ar melnām kontūrām, nedaudz kubisma stilā, gleznotu kannu un spaini.
Tad es atgriezos savā istabā kopā ar krūzi zaļās tējas. Tad nedaudz paķēpājos gan ar krāsām gan tušu. (not done yet)
Un klausos jau nto reizi-
Guns’n’roses- Don’t cry.

Leave a Reply

