Voodoo child

Labrītiņ, šo rītiņ šo brīnišķīgo rītiņ.- Šis man allaž atgādinās dejošanas braucienus. It sevisķī pirmos rītus, jā.

Bet ne par to tagad būs runa, hah.

Eu, sasodīts! Te nemaz nav ierakstīts, ko es Piektdien darīju! (ieiet formspring.me un izmisīgi meklē, kur par to stāstīja)

Pamodos Elzas mājās, jo paliku pie viņas pa nakti. Mēs brokastīs ēdām ceptas olas, o, jā.
Tad mēs aizgājām uz CoffeeInn, Elzai unreal slikts garīgais. Viņa pateica, ka nenāks ar mani uz BW. Viņa aizbrauca uz Cēsīm.
Es pačilloju mājiņās un tad braucu uz centru, satikt Ditu. ((; Gaidot redzēju Šmiti un Kušneri (manas skolas skolotājas) un tad mani pasveicināja Marijas mamma. Un tad visbeidzot atnāca Dita.
Mēs pasēdējām Bastejkalnā, tad pastaigājāmies pa Vecrīgu un secinājām, ka visi ceļi ved uz/no GC un uz/no Doma laukuma. Ā, un man jau nav atkarība no CI kafijas, nē!
Un tad mēs ēdām maķītī, Dita ēda salātus, es ēdu kartupeļus (mājas gaumē, ar sēnītēm) ;DD
un tad es pavadīju Ditu uz staciju un gāju uz NabaKlab.
and guess what? Satiku Aneti un jā baigi forši- nepilngadīgos iekšā nelaiž. Nu vnk wtf? Nevienā flaijerī, n e k u r nebija rakstīts, ka arī uz BW ir 18+! Tad mēs kkādas 2 h sēdējām pie NabaKlab. Un es satiku arī Alisi C.!
Uun tad mēs aizgājām uz maķīša tualeti un tad mēs satikām Alisi Z. un Ievu B.! ((: tā bija jauka saskriešanās.
Uun tad mēs braucām uz Āgenskalnu, cause they had their bussiness and I just went home. Viņas mby paliks pie manis pa nakti..

jā, tas nu būtu.

Sestdien bijām uz, manuprāt, brīnišķīgu koncertu. ‘Nāves deja’ un ‘Tango mesa’  (http://www.tvnet.lv/muzika/klasika/389285-garigas_muzikas_festivala_naves_dejas_un_tango_mesa)

Un pēc tam mēs braucām uz Jūrmalu, bet todien man bija t ā d s sagurums, ka no sešiem līdz deviņiem nogulēju un pēc tam skatījos ‘Karalis Līrs’ pa LTV1, jā, es pārmaiņas pēc skatījos televizoru, jo man ļoti patīk visdažādākās lugas, it īpaši Šekspīrs.

Svētdien mani radi devās uz Kuldīgu savukārt es paliku gleznot’n’zīmēt, lai pabeigtu visu. haha, ‘pabeigtu visu’. Uzgleznoju pēdējo gleznojumu un sāku štrihot pēdējo zīmēju, bet man vēl jāpārglezno viens akvarelis, kurš ir saberzts, ak.

Un šodien es dodos book-shopping’ā un pēc tam, kad atvedu visus grāmatu kalnus mājās, dodos sev tīkamākā- clothing-shopping’ā . Vot.

 

Labii, jātaisās un jābrauc. Mugura, sagatavojies. Es ceru, manā nabaga mugursomā tam visam pietiks vieta. Eh. Drošības pēc kādus p ā r i s maisus paņemšu līdzi.

Leave a Reply

