pirmais of zeptembear

Pirmais…īsi, par to, ko d a r ī j ā m
Pamodos, dušiņja un tad sataisījos un devos uz autobusu. Autobusa pieturā man piezvanīja Elza un tad mēs norunājām līdz pat brīdim, kad es izkāpu Esplanādē. Un tad es satiku Kārlis, Jāni, Čakšu, Martinu un hvz, ko vēl pie kino rīga. Kārlim ļoti patika manas bikses. Un tad arī Elza bij’ klāt.
Viss svinīgais pasāciens @ kino Rīga, jo mūsu skola vēl nav gatava, tur bija Ušakovs un Ameriks, un tad es ar Elzu un Benitu gājām uz Tērbatas CI, tur rinda līdz durvīm, ejam uz Vecrīgu. CI. Tur rinda ne tik gara, izstāvam- visām lielie karameļu makijato un brīvie sveicien’ cepumi- atnāca Ronalds, iekarojām vietu ar dīvānu. Tad randomly uzradās Lācis, Antons un Katrīna.
taad mēs uzinājām par spēli ‘Stayin’ Alive’ un now we’re in. *sāk dziedāt ‘Ah, ah, ah, ah, stayin’ alive, stayin’ alive, ah, ah, ah, ah, stayin’ aliiiiiiiiivvvee’, kā jau pienākās* un tad viņi atkal aizgāja. Ā, un Valters ar Uvi aizgāja un aizvilka nabaga Elzu sev līdzi.
Un mēs ar Benitu un Ronaldu gājām staigāties un satikām Kiky un tad Bastejkalnā ēdām bulciņāsszz. Elza atnāca pie mums, jo gejs ar Uvi viņu ignorā pameta, nesmuki. UN tād mēs gājām gar GC un satikām Lāci, Antonu, Ezi, Aneti, Lailu uunn daudz citus cilvēkus. Un tad bija tik nenormāli jautri, skhjjbkgabwi euysuit4 es pat nevaru aprakstīt. Vienubrīd Benita man nolaizīja vaigu un teica, ‘padod tālāk’, es nolaizīju Antonam vaigu, un Antons Lācim. UN tad, vēlāk, Benita piefiksēja brīdi, kad Antons bija piecēlies un man blakus bija Lācis. Benita- *nolaiza vaigu* ‘padod tālāk!’. Es saņēmos un ‘Es to darīšu tikai tāpēc, ka jāpadod tālāk.’ un tad tā kārtīgi no visas sirds nolaizīju Lācim vaigu. Tas ir jautri, nesaprotu, kāpēc visi trako par nieka siekalām. Kautkad atnāca Dakša (Dana), es netaceros, kad, bet sākumā viņa bija ļ o t i klusa, weh. Cilvēki lēnām sāka iet uz mājām un tā. Ak pareizi, tur netālu bija arī Frančeska ar Oskaru un Kasparu, Oskars gribēja manu spraitu, bet es biju tik riebīga un viņam nedevu, Frančeska nočukstēja ‘pazūdi, kuce,’ un man nemaz nebija vēlme palikt.
UUUUUUUNNNNNNNN pašā pašā vakarā, kad es, Dakša un Lācis staigājām pa vecpilsētu, Doma laukumā, pie viena bāra/restorāna/kafejnīcas/esnezinukastasbija, kur rādija mēmo filmu ar Čaplinu, Lācis mēģināja to ierunāt. Tur bija džeks, kuru Lācis tulkoja kā ‘Paskatieties uz manām ūsām, jā, tās kādu dien iekaros pasauli’ un vēl tur bija dusmīgs vīrs ‘kāpēc man ir tik īsa bārda? Es domāju, ka man būs garāka bārda! Kāpēc nevienam no jums nav bārda?’ Ak, tas bija tik smieklīgi. Un tad mēs izsalkerojām Dakšu, tagad mēs zinam, kur dzīvo viņas vecvecāki, tieši pie Doma laukuma, bet tas vispār ir jauki un skaisti, manuprāt. Vecpilsētas sirdī..
Tad ar Lāci aizgājām uz pieturu un katrs uz savu transportu, jā. Tā arī beidzās- mājās padzēru siltu tējiņu un nekādus salātus ar Lāča zeķēm.
-šodiena bija tikpat kb,jrgugxysreyui kruta. mjau.
Leave a Reply

