Everybody walk the dinosaurs

Šis rīts iesākās agri- 7.15. Sataisījos, aizbraucu uz Centru, satiku Ingu, nopirkām biļetes Rīga-Bulduri-Rīga, jebšu turp-atpakaļ. Nopirkām Ingai omnomu Rimi un tad satikām Benitu un Elzu, šamās ar nopirka biļetes. Tad aizčāpojām uz skolu, satikām visus un tad visi devāmies uz staciju. Ar vilcienu līdz Bulduriem, ar kājiņām līdz jūrjiņai un tad mums izstāsta neīpaši simpatizējošo uzdevumu. Es, Kaiva, Elza, Benita un Madara nometāmies rindiņā a skatu uz tālumā ejošo horizontu un sākām gleznot. Ak gudrā es, Elza un Benita- mums bija krītiņi. Kaiva un Madara ņēmās ar guašām. Lielākoties gan mēs klausījāmies manā tālrunī esošo muzīk’ un runājām nasty muļķības.
Centrā es, Benita un Elza satikām Forku un tad devāmies GC virzienā. Pelmeņu tualete un CI, kurā nebija vieta, tamdēļ devāmies uz Kaļķu ielas CI, kur satikām Katrīnu, Gundegu un Ati. Mēs, protams, viņiem pievienojāmies. Tad arī tapa kautkādas jesaprotamas bildes, kur es guļe virsū Katrīnai, Elzai un Danai un tādā garā.
Mēs pierunājām Katrīnu, Gunci un Ati nākt ar mums un pie GC uz palodzēm satikām Kiky un Līgu. Tad uzradās Lācis. Un Kurmis. Un Katrīna, Guncis un Atis aizgāja. Un ahfhhdbdjghshg bija unreal jautri. Mēs aizgājām uz Audēju CI. Kiky, Elza un Forka aprakstīja man rokas. Mēs aizgājām noprikt maizi. Om nom nom nom nom. Un tad atnāca Alise. Aj. E pat vairs nespēju izsekot. Alise arī bija veikalā, vo. Un vēlāk arī Alise nopirka maizi. Un Kurmis meta man un Alisei ar maizi. Nu sapritiet, kur Kurmis var meitenei mest ar maizi? Krūtiiis. Vienubrīd Kurnis mēģināja izlasīt man uz krūtīm rakstīto ‘Fox’, Lācis iejaucās un teica, ka vajag tā ar lukturīti, itkā ko nelegālu meklētu. Da, protams, nejau uz uzrakstu viņš skatījās, šis Kurmis.
Bdhfeheh es visu neatceros, kas un kā, man arī sāp rocinja šito visu rakstot caur tālruni.
Alise, Jānis, Elza, Edgars aizgāja un mēs ar Lāci palikām divatā. Lācis uzlika datorā ‘I don’t feel like dancing’ Scissor sisters koveru un man panesās uz debilām kustībām un danci. Es ķēpāju, laikam, ‘Saskaņas centra’ avīzi. Tur bija cucinja, kkāds ‘genie lācis’ ar bārdu un trīs acīm un izķēmoti politiķi. Ak jel. Tad es tomēr paņēmu papīru un uzzīmēju kautkādu ragaini, unreal tievu, Lācis pieprasīja, lai tam tiek piezīmēts dzimumloceklis. And so I did. Un vēl tur tapa lidojoša cucinja un Nyan cat sex. Nyan nyan nyan nyan nyan nyan nyan.

After all, mamma nemaz neusmojās, ka man pusdienu bija izlādējies telefons.

-aaagghhh, don’t rape me! Labi, atā.

Leave a Reply

