Dancing in the rain

Dejot gan lietū nedejoju, es skrēju. Mēs aar Benitu skrējām.

No rīta bija pilnīgs murgs. Tāpēc, ka ir nomācies laiks un lietus ir iespējams jebkurā laikā, mūsu sporta diena pārcēlās no Bulduriem un veco Laimdotas ielā esošo 100. vidusskolu. Es, Elza, Benita un Madara devāmies uz Merķeļa ielas pieturu. Benita kioskā gribēja nopirkt e-talonu. (te viss sākās) Kartu aparāts nočakarējās, znač Benita nevarēja samaksāt, jo viņai nebija skaidras naudas. Bet. Bet e-talona braucieni jau bija ieskaitīti, sasodīts. Tad tā kasiere kādas 10 min mēģināja atsaukt ieskaiti. Beigās pateica, ka pēc pusstundas- stundas Benita varēs dabūt savu e-talonu. Aizgājām uz Origo. Benita izņēma naudu, es nopirku e-talonu (jo manējais ir pie.. Skolotājas Anitas, kura nesa pagarināt e-taloniem skolnieku atlaidi), pareizāk velti iztērēju 50 santīmus. Ak, jel. Elza nopirka kafiju. Aa. Viņai arī bija kebabs. Ak. Un tad mēs gribējām iet uz pieturu, bet, BET ārā ureal gāza lietus. Pasēdējām Origo uz kāpnītēm, uzrakstijām Ligitai sms un vēlāk aizdevāmies uz pieturu, Benita tika pie sava e-talona un mēs, sagaidījušas septiņpadsmito trollejbusu braucām uz skolu. Pa ceļam.man atklājās skillz rakstīšanā otrādāk. Nu uz stikla, tā lai no ārpuses visi izlasītu pareizi. Es uzrakstīju ‘fučk’ un ‘Open the door, get on the floor, everybody walk the dinosaur’, jo man no vakar vakara, pateicoties Lācim, šī dziesma skan galvā.
Pa ceļam.no pieturas uz skolu mēs iztēlojāmies, kā skolotāji uz mums bļaus, utt. Sajutāmies īpašas. Es pat pateicu, ka jūtos kā Jēzus kūsas matiņš (pardon, man nav nekāda ticība Bībelei, Dievam, utt.)
Nebija tik traki, iegājām zālē, tur 8.a pret 8.b spēlēja tautas bumbu. A, bet vispār, kamdēļ es tur biju, nekādā no tām spēlēm es nepiedalījos. Labi, vismaz es dabūju savu latu atpakaļ. Un piedalījo kautkādā spēlē astotie pret devītajiem jautājumi par mākslu, arhitektūru, amatmācībām. Mums ar Benitu bija kautkādi stulbi jautājumi, starp kuriem bija arī daži sakarīgi. Ehh.

Tad pa lietaino lietu atpakaļ, veikalā pie pieturas nopirku medus kūkas gabaliņu. Orālā eiforija, sasodīts. (Benita šito pārprata, samaitātā!)

Un tagad mēs sēžam CoffeeInn un gaidam Forku. Viņai 15.30 beidzās stundas. Kamēr vēl viņa no RFL atvilksies. :D (es zinu, ka Tu lasi manu blogu, Forka, tas nebija domāts ļauni.)

One response to “Dancing in the rain

Leave a Reply

