Sun is shining

Vai jūs maz varat iedomāties, kā man pacēlās garastāvoklis, kad mākoņi aizgāja, debesis mirdzēja košzilas un saule spīdēja? Es smaidīju. Ilgi ‘n’ dikti. Pavadīju Benitu uz pieturu, savācu Foru no citas pieturas. Forka nolika mantas un tad mēs satikām Kiky un viņa ar mums aizgāja uz Forkas vecvecāku dzīvokli. Tad mēs pastaigājām, Forka man un Kiky nopirka maizītes, atnāca Elza. Es uzrakstīju Lācim no Forkas otra numura. Viņš prasīja, kura Anna raksta un tad arī es viņu satiku. ‘Kopš kura laika Tu paraksties kā Anna?’ viņš man jautāja. Kopš es vairs nerakstu Alexx, haha. Ar viņu, protams, atnāca arī Kurmis un mazais Antons.
Sēdējām, pļāpājām un ākstījāmies. Viss unreal jautri, bet man nav spēka visu pierakstīt, pardon.
Un mums, pareizāk Kurmim, piekasījās kautkāds krievs. Viņš, protams, bija ar diviem citiem lohiem, kuri stāvēja malā. ‘Līderis’ kautko krieviski piekasījās Kurmim par viņa izskatu, utt., aicināja izkauties, solīja pa seju un… Sita arī. Sita, bet tikai daļēji trāpīja. Man Kurmi tobrīd palika tik ļoti žēl. Ak. Tie lohi vēl kko gribēja darīt, bet Kurmis pasauca Lāci un viņi aizgāja. Vēlāk Lācis gan jokoja, ‘iedomājies, Tu pasauc lāci, un no turienes arī nāk ī s t s lācis.’ (un jūs vēl jautājat, kamdēļ man patīk šis bariņš?)
Satiku mammu, dabūju naudu priekš omnoma. Nopirku maizi, saldējumu un ledus tēju. Pusi no tās gan izdzēra Lācis, jo viņam tā ļoti garšoja. Man patīk Lāča mati, haha.
Tur bija arī citi veči, kuri mums jautāja, kas mums pa stilu, vai mums ir cigarete un.. Vai mēs maz īstus vīriešus esam redzējušas (kad Lācis bija patālāk, bet Kurmis un Antons veikalā). Pirmā doma, kas man ienāca prātā- ‘Vai vīrietis ir tas, kuram ir muskuļi vai smadzenes, m?’ Manuprāt, vīrietis ir tas, kuram nav gludas smadzenes, ne muskuļi. Muskuļu kalns, zem kura aprakta muļķība vai kails saprāts, nu?

Leave a Reply

