Rainbow Bunchie

Šodiena. Ak.
No rīta pa zaķuliņu aizbraucu līdz Grēcinieku ielas pieturai un tad caur vecrīgu devos uz skolu, paceļam Rimi nopērkot radziņu, jo no rītiem tās gardās maizītes par 11 santīmiem vēl nav gatavas. No skolotājas dabūju savu aplīmēto e-talonu un nopirku 2 braucienus (w h y ?). Tad visi – astotie un devītie- aizgājām līdz Merkeļa ielas pieturai, sagaidījām to sasodīto autobusu un braucām uz Brīvdabas muzeju.
Benita autobusā teica, ka es uzvedos kā īsta lapsa, jo centos savu galvu iekārtot viņai uz rokas, pleca, sāna, vēdera. Man nāca miegs…
Brīvdabas muzejā man tapa divi ar krītiņiem veidoti uzmetumi, kuri Aleksejam B. tīri labi patika, bet Egons šaubījās. Beigās tik un tā tiku pie septītnieka. Vēl, protams, mēs tur unreal traki ākstījāmies.
Atpakaļ mēs vis nebraucām ar autobusu, bet gan gājām uz tramvaju. Labi, ka Benitas austiņas nejauši nokļuva manaās ausīs. No muzeja līdz pat centram klausījos mūziku, haha.
Vecrīgā satikām Forku. Elzai bija galīgs negarīgais pēc tam, kad es ar Forku atnācām no viņas mājām. Gundega neilgi pēc tam aizgāja mājās un Forka aizgāja pēc aizmirstās skolas formas. (‘Hā, Tu mācies licējā!’, piedod, Forka.)
Mēs ar Forku apstaigājām GC un satikām Eniju. Enija ar mums aizgāja pie Elzas, Benitas un Kiky, tikai tāpēc, ka viņa gribēja cigareti, ak, kauns.
Kad Benita gāja prom es viņu samīļojot uzgāzos uz viņas un sāku slīdēt nost un tad… Es saņēmu surprise buttsex no Mārtiņa.. Interesanti. Lācis to nokavēja, jo tobrīd bija ‘Pelmeņu’ tualetē.

Es dzīvoju uz palodzes iepretim GC. Kā jums patīk manas jaunās tapetes? Labierīcības ir ‘Pelmeņos’, pardon.

Nu, vai nav jauki? Beigās ar Kiky un Lāci palikām trijatā. Meeh. Un es nosalu. Un mājās tiku pie lielas tējas krūzes, kura tagad gan ir pavēsa..

Ar labu nakti, man vajadzētu kādreiz arī kautko izdomāt, netikai rakstīt ‘kā gāja?’..

lapsaaaaadhfjshvdusahhaurhkkjkkjj

Leave a Reply

