Man nepatīk hokejs.

Un nekad nav paticis un es pretty much varu derēt, ka nekad nepatiks.
Godīgi- tikai šodien uzzināju, kas pie velna ir(bija) šis Kārlis S. Jā, tikai šodien, iedomājieties, kā tas var būt?! Varbūt tāpēc, jo mani tas neinteresē, ko? Varbūt tieši tāpēc?
Besides, nevajag tagad izlikties, ka visi esam baigie hokeja un Skrastiņa mīļi. Jā, cieņa un respekts, pret tiem, kuriem abi patika jau pirms šī atgadījuma, bet tie, kuri uzzinot par Skrastiņa nāvi sāk vaimanāt ‘Ak, vai! Ak, vai! Viņš ir miris!’, pardon, cilvēki mirst katru dienu. Bet pie kā mēs nonāktu, ja katru dienu sērotu par kādu random aizgājēju? Pie dziLas depresijas un savstarpēja naida starp līdzjutējiem un vienaldzīgajiem. Vispār, stāsts līdzīgs kā ar Mārtiņu un MJ, daudziem nepatika/bija vienalga, bet tagad- O no!
Sasodīts, izaudziet! -kliedz 14 gadus veca meitene, kura saprot, ka tas ir par traku un muļķīgu.

Es labāk vēlētos, lai par mani nesēro neviens, nevis daudzi, kuriem par mani pirms tam bija vienalga.

/Anna, jebšu es/

One response to “Man nepatīk hokejs.

  1. Whāā. Šo ierakstu palaidu garām.

    Unj pilnībā piekrītu! Tādu cilvēku uzvedība ir bezjēdzīga un nožēlojama.

    Like

Leave a Reply

