Nenāc.

Jā, rīts iesākās ar rājieniem ‘Kā Tu vari būt draugos ar tādiem kā Antons?’ un tamlīdzīgi. Saprotiet, sākumā nesapratu, par ko iet runa, es nezināju ne par Skrastiņu, ne par to, ko Antons par viņu rakstīja.

Vecrīgas biržā ir brīnumskaisti, abas ar mammu atzinām, ka ir kā ārzemēs. Mamma cilpoja apkārt un deva visiem padomus, es skicēju un ātri vien ķēros pie radošā darba, kas bija nedaudz smadzeņu skalojošs, protams.
Tad ar Benitu aizgājām uz YoYo un vēlāk pievienojāmies Elzai un Gundegai iekš Tērbatas CI. YoYo sasaldenis jogurtenis nav nemaz tik garšīgs.
Benita un Gundega aizgāja. Neilgi pēc tam arī es un Elza devāmies. Elza uz savām mājām, es no sākuma domāju, ka es arī. Pie Vērmanīša satiku Kurmi un kautkādu meiteni, kuru pavadīju līdz mājām. Ar Kurmi pasmējāmies par Lāča radīto skandālu. Un tad es pasēdēju Kurmja mājas pagalmā un pagaidīju viņu.
Satikām Dakšu. Pastaigājāmies. Pavadījām Dakšu.
Kurmis ir jauks, kad Kurmim ir nauda. Kurmis man nopirka maizi. ;3 paldieeeesss, Kurmiiii, ka pabarojuli mani. ((: *squeez*

Satiku Benitu, pavadījām Kurmi līdz Nabaklab un devāmies uz Audēju CI baudīt TIT (Tukuma Improvizācijas teātri). TAS BIJA TIK SASODĪTI FORŠI!!!!!! GIMME!MOAR!!
Satikām arī Kiky. Labi, ka viņa atnāca pirms sākuma. Viņai ar patika.
Pēc tam ar Kiky aizgājām uz Nabaklab pie Kurmja. Tur bija Jam.session. Man patika. Kiky arī. Nedaudz pirms desmitiem devāmies. Arī Kurmis. Kurmis aizgāja pa kreisi, Kiky taisni, bet es pa labi. Katrs savā virzienā, burtiski.

Leave a Reply

