baltā nakts`11

Ar Kiky satikāmies 11. un 6. tramvaja galapunktā un es uzreiz vadīju viņu uz Ģertrūdes 32, jebšu ‘Survival kit 3’ ( http://www.survivalkit.lv/ ). Protams, tur satikām manus vecākus, bet viņi tomēr visu izstaigāja ātrāk nekā mēs un devās projām. Mēs ar Kiky tur pavadījām aptuveni 40 minūtes un Kiky ļoti patika, viņa bija tīri priecīga, ka nāca ar mani.

Tad izvilkāmies caur Vērmanīti, bet tur nekas vēl nebija sācies. Aizgājām uz GC, uz palodzēm satikām Elzu, Benitu, Edmundu un Jāni (ahahah, kurmjādiņa). Un, jūs varat ticēt, varat neticēt, atnāca bars, kur mainstream bija meitenes, bet… Tur bija, sasodīts, Lauris! Ahaha, apjautājos par Igoru. šis neko nezin, teica, ka Igors vazājās ar ‘saviem emo’. Ko es varu pateikt par Lauri? Vazājās ar ‘saviem gopņikiem’. Devāmies. Devāmies virzienā uz ‘Jānim un Edmundam gribās pīpēt’, bet beigās man sanāca visus pierunāt iet/braukt/doties uz Vidzemes tirgu, yes. Aizbraucām līdz Bērnu pasaulei, iegājām kādā pagalmā, ‘Zīmolu pagalmā’, kur uzstājās ‘Ēnas’. Nedaudz paklausījāmies, pavērojām uz sienas projecēto instalāciju un devāmies uz Matīsa tirgu. Apskatījām gan tikai divas lietas- uz grīdas gleznoto/zīmēto/dunno 3D telpu, kura tika filmēta un tad itkā bija jākāpj pa kāpnītēm. Viena sieviete ļoti smuki to demonstrēja. Un tad gaļas pavilijonā izbaudījām Videography VI: Space Textures. Goda vārds, seksīgi. Sēdējām uz grīdas aplītī un baudījām i mūziku i video. Vismaz es baudīju. Tad devāmies pastaigāties pa Miera ielu. (šeit Benita aizbrauc mājās) Kamēr Jānis un Edmunds mēģināja nopirkt sev cigaretes (fuj, pē) es runājos ar Lāci pa telefonu. Par to, ka viņš nedomā nākt uz BN, ka varētu iziet ārā papļāpāt, vai varu palikt pa nakti, in case, un tā tālāk.

Tad aizgājām uz ‘Pienu’, kur nekas nenotika, ‘Kefīrā’ mūs visticamāk nelaistu, bet ‘Delisnackā’ es vismaz dabūju kautko ēdamu. Edmundam un Jānim bija jadodās mājup. Mēs visi kopīgi sagaidījām tramvaju, Elza ieminējās, ka vēl grib pavazāties pa Vecrīgu. Es piekritu, lai gan nebiju īpaši par to sajūsmā. Apstaigājām Vecrīgu, McDonaldā izstāvējām ūber garu rindu, satikām Martu, Eniju, Alisi un Mārtiņu. Aizgājām ārī uz Spīķeriem, kur bija tīri forši, un tad it kā devāmies Elzas māju virzienā, jeb uz tramvaju. Elzas aizsūtīja mammai sms, viņas māte jau gulēja un bija īgna, Elza pateica, lai labāk ne es, ne Kiky pie viņas nepaliekam. (Es pat negribu zināt, kā Kiky tika mājās, jo 11. tramvajs tad jau sen kā vairāk nekursēja. Pulkstens bija nedaudz pāri vieniem, kad visiem lika izkāpt no tramvaja, un kad Elza bija cietsirdīga cietsirdene un pateica, lai eju mājās (es Tev piedodu, Elza).)

Tā nu es lēnā gaitā devos cauri Vecrīgai un ejot caur tuneli uz Akmens tiltu man bija šīs dziļās aizdomas, ka aiz manis iet Žū un Diāna. Uz tilta viens džeks, kurš sēdēja uz malas, man teica ‘Es Tevis dēļ darīšu visu!’ Es sasmējos un lēnām devos projām, atskatoties un mierinot meiteni, kad bija ar viņu un vēl vienu. Viņa teica, ka ir vienīgā, kurai ir atslēgas. Es teicu- Bet tad jau Tev nav nekādu problēmu, ja viņi noleks, Tu tāpat tiksi mājās! Žū pienācis teica tam čalim- Nē, nedari to! Nevajag!- protams, ar humora izteiksmi. Čalis atbildēja, ka manis dēļ visu. Tad arī Žū un Diāna mani atpazina un tālāk devāmies kopā. Noņurdēju, ka negribu uz savām mājām un Žū ierosināja man iet līdzi ar viņiem. Piekritu, viņi arī piekrita. Jau tilta kreisajā pusē, pie ‘Gaismas pils’ mēs izdarijām visīstāko rebelismu, konkrētāk- Toms. Viņš uzlēca Žū uz pleciem un uz politiskās reklāmas ar Valda portretu uzzīmēja hipsterūsas un Valdim uz krūtīm uzrakstīja ‘666’. Pa ceļam dziedājām visādas dziesmas, vairāk gan dziedāja Žū, Diāna un Toms. Ruta arī dziedāja, bet mazāk. Arkādijas parkā mums arī sanāca jautri. Ar Rutu apspriedām Padomju laiku stilu/dizainu. Viņai tas galīgi nepatīk, man tomēr tajā kaut kas saista, bet… Ir labākas lietas par to.

Mēs arī owlingojām un soliņa parkā, Ruta teica, ka no mums trīs (es, Žū un Diāna), man ir vislabākais owlings. Ruta apsolīja uz mūsu sejām bildē uzlikt kaķu ģīmīšus, jo bija skaidrs, ka mūsu sejas ir episkas.

Ahaha, tagad es zinu, kur viņi dzīvo. Aizgājuši uz viņu ‘migu’ ātri sariktējāmies (cik nu ātri, viņi spēlēja DDR, pēc tam bija ātri) un skatījāmies, uzminiet kādu filmu, viena no Žū (un arī manām) mīļākajām filmām- Velvet Goldmine. Vienubrīd gribējās dziedāt līdzi, bet atturējos, jo man blakus Toms bija gandrīz aizmidzis, Diāna kājgalī jau gulēja, Žū uzmanīgi skatījās, lai gan tā pat kā es zināja visu filmu no galvas, par Rutu es nezinu, starp mums bija sien-, tas ir, Toms. Filmu noskatījāmies līdz ainai, kur Artūrs ieraudzīja avīzītē Braiena un Kurta skūpsta bildi un tā viņu uzbudināja. Ruta lūdza, vai nevaram noskatīties līdz beigām citreiz, jo Toms un Diāna jau guļ, un viņai arī nāk miegs. Žū bija tik jauks un uzklāja man atlokāmo (mjau?) krēslu. Aj, devos gulēt ap kādiem četriem, ilgi nevarēju aizmigt, biju pusmiegā, redzēju, kā paliek gaišāks ‘n’ gaišāks. Pamodos ap deviņiem, kad Ruta jau bija augšā. Pavāļājos pa ‘gultu’, pazīmēju, ielīdu internetā , parunājos ar Rutu un tad jau viņas draudzene Agnese bija klāt un mēs varējām doties. Sanāca nedaudz paskriet uz tramvaju. Haha, man taču bija jābrauc tikai viena pietura, bet tas nekas. Atnācu mājās, tētis dušojās, mamma gulēja. Sāku šito rakstīt.

Šovakar uz izrādi ‘Oblomovs’.

Leave a Reply

