it’s time to learn

Skola, skola. Beidzot tikām iekšā, also, sākās mācības. Cik nu nopietni, pirmajā fizikā ever vienkārši parunājāmies, ko un kā darīsimies, ģeogrāfijā nedaudz nopietnāk, algebrā jau strādājām, mjau, latviešu valodā/literatūrā parunājāmies par to kā un kas būs, klausījāmies ierunātu dzeju (Rainis, Ziedonis, Čaks, un citi), pastāstīju skolotājai par ‘Strāvokli’, jo izrādījās, ka par šādu dzejas un mūzikas projektu viņa neko nezināja. ( http://www.draugiem.lv/stravoklis/ ) Kompozīcijā Aleksejs Baranovs mums pastāstīja par uzdevumu, šaha figurās, ko un kā darīsim, secība, ko vajag iegādāties un tā tālāk. Vispār, nevaru sagaidīt. Zīmēšanā A. Baranovs man par vasaras zīmējumiem ielika deviņnieku, par zaļās prakses darbiem, ja nemaldos, septiņi. kughsru jauki.

Pēcāk iekš Coffee Inn ar Elzu un Benitu. Atnāca Kiky un Līga. To, ka viņas bija atnākušas izmantojām ļaunprātīgi- likām viņām ‘sargāt vietu un mantas’, kamēr pašas rimi nopirkām paiku. Elza ļoti jauki runāja par to, kā viņai riebjas siera salāti, kamēr es tos ēdu. *sarkastisks ‘es arī tevi mīlu’ smaids*

Atnāca Kurmis ar dddaaaauuuddddzzzz baloniem. Neilgi pēc tam atnāca Lācis.  Lācis vienubrīd noplankoja uz manis, Kiky un Benitas. Tikmēr es un Benita kasījām viņam galvu. Man patīk Lāča mati, jā. Benita uzdeva Lācim jautājumus par seksu. Es aiz katra jautājuma ‘Vai Tev bija orgasms?’ (savstarpējs humors)’Tad Benita aizdevās mājās, neilgi pēc tam arī Kurmis un Elza. Man bija tik karsti, ka gāju ar viņiem- ārā. Beigās visi izgājām, jo Lācis gāja pīpot un tad Kiky un Līga negribēja palikt vienas. Lācis pīpoja un pūta Kiky dūmus sejā. Arī man. Man bija vienalga. Un tad arī uz drēbēm ar ‘Ha, Tev tagad smirdēs drēbes.’ Savukārt es atbildu- ‘Es apšaubu, ka mani vecāki to vēl jutīs, jo abi smēķē.’ Līga aizdevās. Mēs trijatā sēdējām GC otrajā stāveņā. Satikām Eniju un kautko. Tad man bija jādodās. Lācis brīnījās, ko tik agri, paskaidroju- māte teica, ka tagad, kad sākās mācības man jābūt laicīgi mājās. Man 20.15 ir laicīgi, mjau.

Leave a Reply

