laiks

šodiena bija jauka, vecāki bija novēlēt, tad aizbraucām uz kapiem, kur dus mana vecmāmiņa. Pēc tam pie vecvecmāmiņas, kur jauki pasmējos ar sen neredzēto Rihardu. -Malacis, Tu atradi, kur stāv karotītes! -Ej dirst! -Jā, es arī Tevi mīlu, Rihard!

Tad garais braucien uz Siguldu, pie vectētiņa. Arī manai tantei Līgai šodien dzimšanas diena. Tur gan visiem iet ļembasts vaļā. Ak, kā man viņi visi patīk, mana ģimene. (: Ar Gustavu skraidījām ap māju līdz manam spēku izsīkumam. Mazā Anna centās tikt līdzi. Ar vecākiem un vectētiņu spēlējām kriketu. Un tā ārdoties mani piemeklēja trauma, skraidot pa kriketa laukumu un ārdoties pie Ac/Dc es izmežģīju/sastiepu potīti un nokritu. Tad izmisīgi un zvērīgi kliedzu, bet vēlāk nebija tik traki. Ziniet kā, pirmais mirklis, ķermeni pārmāc šoks.

Ilze (vēlviena mana tante) man apsaitēja kāju. Man joprojām ir etiķa komprese. Mana zeķe ožās, haha, pēc etiķa.

Es tā nočakarējos, lai ieietu skype un uzaicinātu Reinardu, haha. Tagad runājamies, bet man diemžēl drīz jādodas pie miera uz gultu.

Forka gribēja, lai iekš http://lapsasdzeja.wordpress.com ierakstu dzejoli par politiku. Varbūt, ja sanāks kas baudāms.

Leave a Reply

