wufflesz

‘Tu esi mans draugs un es Tevi mazliet mīlu.’

Pa TV fonā iet ‘Lapsa virtuvē’ (haha, nejau es) un tur skaņu celiņā ir Prāta Vētras ‘Rudens‘.  Mjau, sen nav klausīti.

Tagad Hospitāļu iela- Kaķis.

Zaglīgi soļi un kaķis ar tiem vienā ritmā. Ar manējiem. Ar manējiem. Ar manējiem. Ar mane-ne-ne-ne-ne-nē..

Lai arī drūmās ziņas par potīti (un tās dēļ es netieku uz Echelonu braucienu) nav sabojājušas šo rītu. Mamma te pat, lielajā istabā cep vafeles ar vafeļpannu, kuru izmantojam pirmo reizi, kautgan mums to uzdāvināja uz Ziemassvētkiem.

Kad piecēlos un mamma pateica, ka ar šitādu kāju nekur nevaru braukt man gan likās, ka diena būs briesmīga, bet es maldījos. Man ir mājas režīms, kāja jātur pacelta un.. Gan jau kautko izdomāšu, varbūt ko uzgleznošu. Un, protams, es dzeru tēju. Daudz un dikti. Man jau sāk likties, ka man asiņu vietā pa ķermeni riņķo tēja, nopietni.

Leave a Reply

