atkal.

Atkal nonākot pie tā, ka mēs visi esam muļķi es sevi noved pie nejaušām galvas sāpēm un nelielu naidu pret cilvēci. Tādi paši dzīvnieki, ka eži, kaķi, zaķi, utt., tomēr ‘attīstīkāki’ un ‘gudrāki’. Jā, mums ir tehnoloģijas, transports, grezni apartamenti- salīdzinājumā ar lapsas alu- un tā tālāk. Bet. Bet dažkārt man liekas, ka mēs ar savu ‘pārākumu’ pār citiem dzīvniekiem padaram sevi par muļķiem. Atskaitam sevi, (‘oi, oi, oi, kādi mēs retumiņi!’) kā īpašu rasi, iedalam pēc krāsas, seksuālās orientācijas un vēl sazin kā. Dabā, tur ārā, mežā, neviens neliekas ne zinis, vai tu esi gejs, bi vai heteroseksuāls. Have sex and make babies, if you’re hetero, or have sex and strech someones anuss, if you’re gay. Who cares? Really. 

Par seksuālo orientāciju turpinot. Pēdējā laikā parādās ļoti daudz biseksuāļu, it īpaši meiteņu vidū. You all fake and gay! Protams, ne pilnīgi visi/-as, bet lielākā daļa. Tas nereti ir līmenī ‘Jā, es varu skūpstīties ar sava dzimuma pārstāvi, es esmu kruts/-a!’. Bet tas patiesībā ir tikai līmenī ‘es varu’, nevis ‘es esmu’. Tikpat labi, es varētu teikt, ka varu noskūpstīt suni, vai tas mani padara par zoofīlu? Nē. Man personīgi ir dziļas aizdomas, ka esmu biseksuāla, cause I find girls and boys the same attractive. Bet tas ir vāji teikts, vai ne? Šai pievilcībai un kaislībām seko seksuālas attiecības, kuras vēl neesmu piedzīvojusi.

Un vispār, mani arī ļoti kretinē tas, ka daudzi cilvēki nepieņem citu viedokļus un uzskatus. Ar ‘pieņemt’ es domāju nevis naivi piekrist, bez sava mugurkaula, bet gan uzklausīt un apsvērt arī citā viedoklī esošo daļu taisnības. Tik par ļoti mani kretinē arī tie, kas piekrīt visam. Un tamdēļ nereti nonāk pretrunās, piemēram, tie piekrīt, ka ziema ir galīgi neforša, auksta, un tā tālāk, tai pašā laikā piekrītot, ka ziema ir super, sniegs un aukstums ir atsvaidzinoši brīnišķš, un tā tālāk, jebšu- ko es cenšos pateikt- piekrist par divām lietām, kas ir pilnīgi pretējas. Brr, šādus tipus es saucu par bezmugurkaulniekiem, tie ir kā sliekas, kā tārpi, tie pakļaujas virsmai, formai. Tie allaž pakļaujas, tie cenšas izpatikt. Fuj, kauns, jums vajadzētu iet un..(es labāk neizteikšos). Kam Tev ir dota spēja domāt, ja Tu šo spēju aizvieto ar piekrišanu absolūti visam?

Un vēl nav jauki, kad cilvēki, kuri šaubās par sava viedokļa patiesumu, tā vietā, lai izteiktu to, vienalga cik tas patiess, vai ne (katrā viedoklī ir daļa patiesības), atbild tikai ar ‘es nezinu’ vai ‘es noteikti domāju nepareizi’. Tā nebūt nav un nevajag sevi uzskatīt par pilnīgu muļķi un teikt, ka ne velna nezin. Noteikti, vismaz kautko, zin. Tavs viedoklis, protams, var būt neprecīzs, bet ar laiku tas var pilnveidoties un nostabilizēties.

 

3 responses to “atkal.

  1. Labi, varbūt esmu bezmugurkaulnieks,bet nerunā tik pašpārliecināti par savu viedokli.
    Es piekrītu lielākajai daļai cilvēku un, ja pat dažreiz ir sajūta, ka esmu lelle ar kuru cilvēki vienkārši manipulē. Taisnība un tieši mani uzskati manī nepazūd, lai ko arī es neteiktu citiem. Es varu dzīvot ar savām domām un uzskatiem, teikt citiem ko viņi vēlas dzirdēt un beigās visi ir ieguvēji. Es palieku ar pārliecību par savu viedokli un viss.Tas īpaši neko nemaina es to izsaku skaļi vai paturu pie sevis. Cita cilvēka viedokļa apstrīdēšana, ja runa nav par ko tiešām svarīgu, man liekas kā bezjēdzīga kašķa aizsākšana. Tikai mans viedoklis.

    Like

Leave a Reply

