lacrimosa

Diena iesākās miegaini, kā allaž. Šoreiz gan ar potītes sāpēm bonusā. Lēnām sataisījos, pat uztaisīju sev kārtīgas brokastis. Saģērbos silti, jo nepatika pelēkie mākoņi pie debesīm.

Skolā pārsteidzošā kārtā Kārlis sēdēja man blakus pat vairākas mācību stundas. Atzina arī, ka vēlās saglabāt draudzību ar mani un ka viņam būs pilnīgi vienalga par Kuģīša jaunskunga eksistenci, kamēr tas neizdarīs kaut ko līdzīgu iepriekšējajam ‘skandālam’. Es teicu, ka neko nevar zināt, tas taču ir Lācis. Ar to mēs tēmu noslēdzām. Ģeogrāfijā gan savārījām mēslus un skolotāja mani un Kārli aizsēdināja prom no Čakša un Kuža. Čakšs vispār man šodien ļoti nepatika. Teica, ka vēlās ‘parunāties’ ar Antonu. Vai tā saucās parunāšanās, ja viņš vēlās savākt 30-50 cilvēkus ar sevi? Parunāties? Pardon? Vienkārši pateicu, ka kamēr nebūšu runājusi ar pašu jaunskungu Lāci, viņam nekāda tikšanās nespīd, kur nu vēl, ja domā nākt ar ntajiem cilvēkiem. Lai nu ko, bet Lāci es nekad nenodotu, vienalga, cik ļoti viņš man uzticas vai, tieši pretēji,  neuzticas. Visprātīgākais būtu, ja Mareciņam būtu tiešām vēlme ‘aprunāties‘ ar Lāci, tad lai uzraksta viņam draugos vēstuli. Vai ne?

Un Kuža_gossip plaukst un zied. Šodien gan Kārlis, solīdams pievienoties, izplatīja paroli pa pusklasi, tamdēļ mēs ar Benitu to nomainījām atkal un paturam vadību savās rokās. It’s not like we don’t know what to write. Starpcitu, neapšaubu to, ka, ja Kārlim un Martinam būtu piekļuve, tas pārvērstos kaut kādā neforšā bazārā, kur brutāli tiek nolikts Kuzis. Mēs tomēr to daram ar kaut kāda veida iecietību, starpcitu, vismaz es, visās idejās dalos ar galveno varoni- tas ir, Kuzi.

Pēc stundām devos tikties ar Benitu. UN. Un satiku savus dārgos brālēnus. Sākumā man likās, kā allaž, ka tas jau nebūs nemaz tik traki, ja viņi nāks ar mani. Beigās, kā allaž, Emīls man bija piegriezies un es viņu brutāli iesēdināju tramvajā. Un tad ar Benitu devāmies pie ‘kompānijas’. Nekad neapskauj Lāci, ja viņš sēž stūri ar paplestām kājām, note to self. Beidzās ar to, ka i viņš, i Alise mēģināja man novilkt biksas, kas viņiem daļēni arī izdevās, Alise paņēma manu tālruni, bikšu jostu un kreisās kājas kedu. Grr, dusmiņas. Un Lācis ar saviem lāčainajiem nagiem traumēja manu muguras lejas daļu. Vismaz Lācis bija priecīgs, ka beidzot ir mani traumējis. Beidzot, jo parasti man ir tīri vienalga, ja viņš dara kautkādas nerātnības, kā aiztiek krūtis vai savu siekalu un sviedru sajaukumu slauka pret manu roku, piemēram. Un nolaizīt seju taču ir pilnīgs sīkums. Jā, tagad esmu traumēta. Un man taču vēl bija jāiet pakaļ tam telefonam uz Laimas pulksteni. Es ar savu sastiepto potīti skrēju un- es veikla– skrienot ietriecos jaunā sievietē, kas mani nosauca par stulbeni. Pardon, es skrēju un jūs taču to redzējāt!

Vēlāk ar Lāci devos pastaidziņā līdz Trokšņu ielai un atpakaļ. Pa ceļam parunājāmies par manu sava veida depresiju un dusmu (kas lielos daudzumos izpaužās iepriekšejajā ierakstā), par seksu un tā. Lācim uz mirkli iešāvās prātā domā- ‘Kad mēs aiziesim atpakaļ, saki, ka es Tev uzmācos.‘ Es piekritu, bet viņš beigās nolēma, ka labāk nevajag.

Visi kopīgi devāmies uz Coffee Inn. Arrghjfdx, kafija. Kad Reičela mani izvilka ārā, atgriežoties nez no kurienes bija uzradies Mārtiņš. Ar čipsiem. Oskars jau pirms laba laika bija aiztinies, man nepatīk viņa pēdējo dienu garastāvoklis. Mārtiņš dabūjis cigareti un izvilcis Lāci uzpīpēt tā arī neatgriezās. Ivo kautkādā mistiskā veidā pārsita degunu. Smejoties atdauzīja galvu pret galdu vai kaut kā tā. Gadās. Tad Lācis, nosēdies man blakus, brutāli iezieda manu roku ar savām siekalām. Un nedaudz sviedriem. Diemžēl, tas tika arī uz manas sejas, sasodīts. Reičela gandrīz atlūza atpūtas krēslā. Labi, ka laicīgi pateicu ‘Ejam pie Kiky, Lāča un Elzas!’ kas tobrīd sēdēja kautkur ārā. Vēl nedaudz un Reičela tur gulētu ar miedziņu. Un tad es aizdevos mājās. Un te nu es arī esmu, mājās.

Vispār, man kautkā daļēji gribās dzīvot vienai vai ar kādu draugu kopā. Any suggestions for a while, anyone? Haha.

Leave a Reply

