21.09.11. (pirmā trauma)

Tā bija Trešdiena. Skolā mulsi skatieni, kad saskrējāmies, tika gaidītas astotās stundas beigas. Pirmā kārtīgā tikšanās ar Reinardu, saprotiet taču. Ilgi gaidīts brīdis un tā.

Un tad mēs satikāmies un devāmies pie Elzas, kura bija pie/uz palodzēm. Tur bija arī Edmunds un Jānis, tamdēļ devāmies projām. Uz Coffee Inn, Kaļķu ielas. Ar Elzu sametāmies kafijai un piesēdām. Reinards todien bija lēns un teica, ka runājām ļoti ātri. Ļoti ātri gan ne, bet ātri gan. Mums abām tāda atplauksme un aktivitāte pēc skolas parādījās. Man garšo CI kafijas putiņas. Ar kanēli. Un mēs ar Elzu visādi trakojām un ākstījāmies, Reinards tikai lielām acīm skatījās, viņš aprada ar to, kā ar mums ir. Atnāca Kiky un Ivo. Ivo sēdēja Kiky klēpī un es savas kājas iekārtoju uz viņējām. ‘Kāju čupiņa,’ es raksturoju.

Atbrīvojās ‘kakts’ jebšu brīnišķīgais stūrītis ar dīvānu, atzveltnes krēsliem un seksīgo ķieģeļu rakstu uz sienas. Iedīdījāmies. Es aizņēmu veselu krēslu, es liela, Reinards otru un visiem nabaga ļaudīm- Elza, Ivo, Kiky- nācās sēdēt  uz dīvāna. Un vēl atnāca Līga. Mm, jā,vieta viņiem tur bija pa pilno! Še ku, re ku, paskrien laiks un Reinards ar Elzu pavada mani uz treniņu. Pa ceļam kļūstu par Elzas mammu un Reinards par viņas tēvu.

Treniņā man gāja satriecoši labi, spēks, prieks un enerģija. Skolotāja man atdeva bilžu grāmatu par Venēciju. Melnbaltas, superkvalitatīvas bildes ar Venēciju, man mājās bija brutāls mentālais orgasms.

Leave a Reply

