mo-mo-monday

Labāka pirmdiena par vakardienu sen nav bijusi, cik atceros. Skolā viss labi, izņemot to, ka mana dienasgrāmata, kā izrādās ir pie, sasodīts, Elzas. Un Kārlis daudz un dikti spēlēja manu ģitāru. Vabše, atzina, ka tā esot laba.

Pēdējās divas stundas bija zīmēšanas. Otrajā stundā Aleksejs B. skaidroja man, kas nu man tur bija nepareizi. Man likās, ka es neizturēšu, jo viņš tik jauki smaržoja pēc kafijas! ;D

Pēc stundām soļos marš ar ģitāru uz pleciem pie GC, kur mani gaida. Pa ceļam satiku savu papā, kas bija visai liels pārsteigums. Viņš pārjautāja, vai zinu, kur un cikos šovakar jābūt. Pozitīva atbilde un mēs šķiramies. Hay, Reinards, Benita un Enija. (tas jau tā, ka tur bija arī Frančeska un Ivo un vēl kaut kāda meitene, es zinu, ka Frančeskai riebjos, tāpēc es šo gabalu mierīgi varu izlaist) Sagaidījām Lāci, kurš bija solījis atgriezties. Viņš kaut kur aizvilkās ar Frančesku un Ivo. Es, Enija, Benita un Reinards aizgājām pēc Enijas attīstītajām bildēm un tad uz Kaļķu CI. Manai gičai bija atsevišķi vieta, tas ir, krēsls. Enija kautkur aizgāja, mēs palikām trijatā. Drīz vien arī man bija jāiet- ģitārspēle. Reinards mani pavadīja. (:

Trinkš-trinkš.Ģitārspēlē atspēlēju mājas darbu un mēs salikām uz Oda To Joy kopā ar basa stīgām, harmonijai. Tā kā es esmu tizla un nevaru pirkstus nolikt tā, kā vajag, es ne velna nevarēju to paspēlēt un man iedeva citu uzdevumu. Tā nosaukums- Etiide, ja nemaldos. Gandrīz jau māku nospēlēt. Un uz mājām uzdeva to pašu veco, labo Bītlu Yesterday ( http://www.youtube.com/watch?v=lwS_YDzxH3M ).

Reinards mani sagaidīja lejā, devāmies atpakaļ pie Benitas uz CI. Tur uz galda bija 3 krūzītes un es, protams, tās visas privatizēju. Cup-art. Never get’s old. Benita aizgāja. Veiksmīgi nokavējusi to, ko nu viņa nokavēja. Arheoloģijas pulciņu, laikam. Mēs ar Reinardu tur vēl nedaudz pasēdējām un tad uz Dirtly Deal, kur manai tantei Ievai (Emīla un Toma mātei, mana tēva māsai) tika svinēta dzimšanas diena. Tur man sākumā bija apmulsenis, pa kurieni jāiet iekšā un tā, jo galvenā ieeja bija aizklapēta.

Ieva pierunāja Reinardu palikt. Jebšu pateica, ka viņš nedrīkst iet prom. Un arī viņa mamma pārsteidzošā kārtā piekrita. Laikam tāpēc, ka apsolīju, ka mans papā aizvedīs viņu mājās. Lai gan pats papā vēl nemaz nebija ieradies.

Man atlika tikai aiziet uz tualeti, kad Agris jau bija paguvis iesmērēt Reinardam alkoholisko panšu. Nu vabše. Beigās gan mēs pa abiem to vienu glāzi izdzērām un visi klātesošie zināja, ka mums ir iedots alhokols. Jā, gan Ieva, gan Mārtiņš, gan vecmāmiņa, gan mani vecāki, utt.

Pēc krietna laika arī atbrauca mani vecāki.

Tumoooorrrsss. Jebšu grupa, kas uzstājās. Es, Emīls un Reinards priekšplānā ārdījāmies. MOSH LITERALLY HARD. <333  tagad sāp spranda, jā.

Tētis bija īstākais maestro un spēlēja klavieres, es dejoju, improvizēti, kautko nedaudz uz uz modernā baleta pusi. Reinards runājās ar manu mammu.

Un tad atkal Tumors. Un atkal ārdīšanās. Un tad nedaudz patusēšanās apkārt un jābrauc uz mājeņām. Tagad es zinu, kur dzīvo Reinards, hahahahah.

 

Lūgums- davaj nevajag par mani runāt visādus sūdus balstoties uz šeit izlasīto.

Leave a Reply

