walking on sunshine

Atkal te nekas nav rakstīts kopš otrdienas, par pirmdienu. Ak jel, es esmu aizmārša.

Ceturtdiena, ceturdiena.  *Gremdējās nesenās atmiņās, lai varētu te ierakstīt, pierakstīt, galvenais jau, lai pati neaizmirstu, kā tad nu īsti bija*

Skolā dabūju baigi labās atzīmes, keramikā taisījām maketus no māla, priekš vāzēm, Kuzis baigi sastrīdējās ar Egonu un secinājums bija, ka Kuzim nav nekāda izjūta un sajēga, par to, kas un kāpēc vajag, lai ir skaisti. Piemēram, kāmēc keramikas kabinetā pie sienām ir flīzes, nevis pelēks linolejs? Jo, galu galā, arī linoleju var nomazgāt ar mitru lupatiņu un viss būs ok, un tas taču ir arī lētāks. Bet, bet vai tas ir arī gaumīgs? Es kautkā dziļi sirdī par to šaubos. Bet šitais strīds sākās ar to, ka Kuzis izteica savu nesaprašanu, kamdēļ mums skolā ir ugunsdrošas durvis, kas maksā Ls4000. Ak jel, ak jel.

Pēc stundām man bija tāds ūber what un pārsteigums, kad gandrīz visas devītās klases meitenes nobļāvās ‘Atā, Anna!’, kad bija atvadījušās no Reinarda. Reinards nopirka cepumus, es CI kafiju un mēs devāmies pie manis. Stāvot pieturā sāka baigi līt, tamdēļ es padevos un mēs braucām ar ceturto tramvaju. Lieka kratīšanās gar Centrāltirgu, bet vismaz esam sausumā un siltumā.

Mājās. Uztaisīju jaunietim, vārdā Reinards, liepziedu tēju un, pēc viņa lūguma un mana piedāvājuma, iedevu viņam kaudzi ar fotoalbumiem, kur esmu maza. Tikmēr pati ielīdu sociālajos tīmekļos un uzliku kādu jauku mūziku. Tad pārvācāmies uz manu istabu, kurš viņš runāja par to, kā viņam gājis todien un es griezu un līmēju kompozīcijas darbu. ‘Sasodītā līme!’ pukojos, jo PVA uz mana darba atstāja briesmīgus pleķus. ‘Ja kas, saki Baranovam, ka tas biju es, kas atstāja taripus,’ Reinards ieminējās. Un es domāju, ka es esmu samaitāta. Un es izrakņāju visādus vecos disku plauktus un atradu tik daudz labu CD!

Drīz arī Reinardam bija jānodās mājās.

Un tagad- kur loģika, es Reinardu gandrīz pilnībā izārstēju un viņa māte viņam nākošajā dienā neļauj iet uz skolu? :D

Leave a Reply

