šokolādes cepumi

Man šodien pirmā stunda nenotika. Tā ir tik laba sajūta. Vispār, da kaut vai man stundas beidzās puspiecos, labāk lai no rīta var pačučēt. Nopietni.

Tātad, es aizgāju uz otro stundu, jo pirmā nenotika. Tā bija krievu valoda. Man lika lasīt. Skolotāja atļāvās piezīmēt, ka es lasu labāk par abiem dvīņiem! Par tiem abiem, kuri tik tekoši runā krieviski! Vēl skolotāja uz viņiem sabļāva, ka viņi tik slinki. Un pēc stundas ielika man ieskaitīts par darbu stundā. Nedēļā ir divas krievu valodas stundas un es jau esmu nopelnījusi 3 ieskaitītus. 2 par darbu stundā, 1 par mājasdarbu. Ahahahā, es jūtos tā baigi labi.

Pēc šīs stundas nogājām paskatīties stundu izmaiņas. A, ziniet ko? 8.a bija rakstīts- 1.(brīvstunda), 2. krievu valoda, 3.ķīmija, 4. algebra. Un pirmajai grupai vēl divas zīmēšanas, bet otrajai gleznošanas nenotika. Vai nav superīgi, ko? 3 mācību stundas! Nenotika angļu valoda, kamdēļ, nezinu. Nenotika Ķimsozaura stundas- latviešu valoda, literatūra un sociālās zinības (Ak, nē! Mēs šodien nerunājām par seksu. Nu, vismaz oficiāli ne.). No deviņām stundām notika tikai trīs. La laime pilnīgā.

Garajā starpbrīdī rinda nebija nemaz tik gara. Pārsteidzoši. Laikam tamdēļ, ka gandrīz visa piektā klase bija devusies uz ‘Gaiļa dziesmas‘ pasākumu, sakarā ar Mārtiņdienu, Baltajā zālē. Man, Benitai, Katrīnai, Madarai, Elīnai un cietiem, kas iet ‘Ķirbī‘ arī tur vajadzēja būt. Bet mēs ēdām! Ēdnīcā dienas īpašais- frī kartupeļi. Es tiku pie pēdējās porcijas, es varu derēt, ka daudziem bija neliels naids uz mani par to. Haha. Bet, lai nu kā, piedodiet, atvainojiet, tā nav mana vaina, ka viņiem virtuvē nebija vairāk uztaisīti. Om nom nom ņom, frī.

Sagaidīju Benitu, Katrīnu, Elīnu, Madaru un Gundegu, kurām bija sešas stundas un mēs gājām uz Coffee Inn. Tik labi pēc tāda laba laiciņa tur atkal iegriezties. Nedēļas kafija, ‘Tornado Latte’, ir garšīga, kamēr silta, tamdēļ neiesaku pirkt lielo izmēru, ja grasāties dzert lēnām. Kafijai ir specifiska, rūgtena piegarša, kas nav īpaši jauka, kad kafija atdzisusi. Un daudz cepumi ar šokolādes gabaliņiem. Mēs vienkārši nespējām atturēties, pārāk garšīgi! Gundega aizdevās pirmā. Neilgi pēc tam Elīna. Mēs uztaisījām domino čempionātu, ko tagad čivinātājā oficiāli pieminēsim kā ‘ #domino ‘. Domino tomēr ir superīga galda spēle! Mēs ar Benitu bijām līderi, vēlāk gan Benitas līmenis noplaka, bet sākumā (kad es nespēlēu, hah) viņa bija pirmajā vietā. Madara aizgāja nopirkt matu krāsu un uz mājām.

Mēs arī drīz devāmies. Uz grāmatnīcu. Manis dēļ Izdomāju nopirkt 01 un 08 tintes pildspalvas. Tad nolēmām noiet gar palodzēm. Tur bija Elza, Dakša, Emma, Imants un kautkāds jaunietis, ar kuru pat nevēlējos iepazīties, atklāti sakot. Un uz citas palodzes sēdēja Anete, ar kuru gan sasveicinājos. Tad aizsļūcām ‘pirkt Benitai burtnīcu’. Tas ir pēdiņās, jo nekādu burtnīcu neatradām, bet patīksminājāmies par kancelejas precēm iekš ‘Valters un Rapa’ (dārgākais kancelejas preču veikals evuurrr). Pie izejas satikām Paulu un vienu citu meiteni, kur pagājušo gadu pabeidza mūsu RCdp, kuras vārdu, diemžēl neatceros.  Viņām bija McDonald’s ‘McFlurry’, kurus, protams, ienest grāmatnīcā nedrīkstēja. Viņas tos vienkārši atdeva mums ar tekstu ‘Varat apēst!’ Labi, labi, vai tad es iebilstu? Saldējums par brīvu!!

Un tad jau uz mājām, kur es tagad sēžu ar atdzisušu zaļo tēju, jo intensīvi rakstu blogā.

Leave a Reply

