ķirbītis.

Today, Tuesday, 15th of November, 2011.

Šodien krievu valodā atkal nopelnīju divus ieskaitītus. Smarty pants much? Nē, es vienkārši esmu spējīga loģiski spriest un secināt arī tur, tagad. It took 2 years, huh.

Rasēšanā nopelnīju kārtējo 8.

Angļu valodā bija, dearly beloved, tests. Jā, man patīk testi angļu valodā, mkay? ;3 Radošajā daļā, kurai pieskāros jau iepriekšējajā ierakstā, bija jāraksta par draugiem. Vesela rindkopa par ‘labāko draugu’. Jau vakar zināju, ka rakstīšu par….. Lāci. Jā, jā. Ko es tur samuldēju? Neko nemuldēju, uzrakstīju kā ir- traks, nenormāli gudrs, cinisks, jautrs, neievēro ‘personal space’ robežas un ar jaukiem matiem.

Ķirbītis. Viss. Es officiāli mīlu to, ka Stepule tagad vienmēr, katru nodarbību, dot improvizēto sižetu. Funneh, Maksis vienmēr tiek par vienu no ‘kapteiņiem’ a.k.a. viens no tiem 2-3, kuri izvelās savā grupā biedrus. And you wonder why we have the funnest and craziest secenes ever? Šodien- Maksis izvēlās mani un Benitu. Trijatā, viss, pārējie, kuriem nebija kautkāda cita luga jāmēģina bija otra grupa. Ā, nē, Madara, Katrīna un Artūrs bija trešā grupa, bet viņi neko neizdomāja.

Man vienmēr patīk rakstīt šo daļu:

Mūsu atslēgas vārdi: kučieris, krāsas, garāža.

Sižets:

Kučieris izbrauc no savas garāžas ar BMV, viņš brauc nopirkt krāsas, lai nokrāsotu garāžu. Meitene pie veikala sēž un pārdod daž-ne-dažākās krāsas. Koši sarkano viņš lūdz. Spainis bija liels un meitene juta, ka vajadzēs palīdzību krāsojot, jautāja, vai var braukt līdzi, palīgā. Kučieris (protams) bija ar mieru. Tā nu viņi aizbrauc uz garāžu un sāk krāsot tās sienas koši sarkanas. Meitene apreibst no krāsas un noģībst. Kučierim sagribās ēst, bet ledusskapis tukšs. Nu ko, brauc uz tirgu pēc roltoniem. Stāv cita meitenīte un tirgo roltonus “Svaigi, pašaudzēti roltoni!” Kučieris grib pirkt 20 paciņas. Meitene piedāvā 22 un braukt līdzi, kopīgi paēst. Kučieris ar mieru, abi aizbrauc. Kučieris lūdz meiteni pagaidīt ārā, viņam iekšā nedaudz jāpiekārto. Tur guļ noģībusi pirmā meitene. Viņš viņu aizvelk uz garāžas stūri un apklāj ar palagu. Otrā meitene nobrīnās par mistisko uzkalniņu un viņi sāk vārīt roltonus. Pirmā meitene pamožas no gardās smaržas un ceļas. Kučieris ātri aizdzen otro meiteni kautkam pakaļ. Nobar pirmo, kamdēļ tā ceļas Tā atbild, ka grib ēst. Kučieris iedod viņai roltonus un aizdzen uz citu istabu, jo otra nāk atpakaļ. Otrā meitene ierauga, ka divi viņas roltoni ir pazuduši un sastrīdās ar kučieri. Kučieris viņai varēja piedāvāt tikai desmit roltonus. Tamdēļ otrā meitene pameta kučieri un nekad neatgriezās.

the end.

UN es tiku pārkutināta. pozitīvi vai negatīvi ir tas, ka Maksis zin, ka man kut, es nezinu.

Leave a Reply

