₪ ø lll ·o. Echelon meeting

Tātad, mēs visi zinam, ka echeloniem bija mītings, kur apspriedām koncerta iespaidus, utt.

Kā tad mums īsti gāja?

Izkāpju 13. Janvāra ielā un eju uz Vērmanes dārzu. Ir neliels uztraukums, jaunas sejas taču. Beidzot satikt daļu Latvijas echelonus! Dakša raksta īsziņas, kur eju, ko daru, kas tas par mītingu, utt.

Ieeju Vērmaņdārzā. Redzu, pie trepītēm uz estrādi stāv aplītī meitenes. Nu, būs jau nu īstās, nodomāju, jo lielā mērā tomēr vizuāli dominēja melnā un sarkanā. Es tuvojos, visas uz mani skatās. Pieliecu galvu, nopētu no cita skata punkta, ir, ir īstās!
-Echeloni?- es naivi jautāju.
-Nu, ja!- man atbild gandrīz korī. Un uzreiz atpazīst, ka esmu Anna, mana seja nodod. Tad pārvācāmies uz soliņiem pie estrādes, lai kāds cits echelons meklējot neapmaldās, jo sarunāts taču bija tur, ne lejā. Pluss, man gribējās apsēsties. Atnāca vēl dāmas, bija precīzi pulkstens divi. Nolēmu, ka jāsāk jau iepazīties. Vārds, vecums, cik sen klausies Mars? Biju, godīgi sakot, pārsteigta, ka vairumam tur ir piecpadsmit. Visas tādas vecākas izskatījās. Kaut kas arī minēja, ka es izskatos kā uz divdesmit. Un tad atnāca Ketrisa un Ilva. Godīgi, sākumā neatpazinu, ka tā ir Ketrisa. Tikai, kad izgājām iepazīšanās apli, man bilde bija skaidra.
Līdz bez divdesmit trijiem nosēdējām, nolēmām, ka nu jau jābūt lielākajai daļai. Devāmies uz tējas namiņu, tur pat parkā. Saspiesti un šauri, Viena otrai pretim sēdējām. Man palaimējās sēdēt tā vairāk malā, nedaudz brīvāk. Kanniņa zaļās, kanniņa augļu tējas, katrai pa krūzītei un sākām dalīties iespaidos. Sanāca gan tā, ka risinājās kādas divas, vai pat trīs diskusijas. Mums piepiedrojās Anastasija. Neilgi pēc tam arī Ruta. Un drīz arī Santa. Nedaudz vēlāk atnāca arī Eriny, tas ir Linda, tas ir Eriny. Viņa gan piesēda otrā galā, tāpēc sākumā ar viņu nekāda lielā runāšanās nesanāca. Mūsu galā aizgāja pilnīgi off topic. Sākām runāt par ‘Krēslas sāgu’ un tā. Protams, visu laiku atpeldēja arī runas par koncertu.

Nolēmām, ka varētu iet ārā, pirms paliek pavisam tumšs. Jāsafočē un jāsafilmē taču! Kamēr visas sataisījās, apmeklēja labierīcības un savācās ārā pagāja labs laiks. Un arī ārā aizgāja pļāpas. Beigu beigās vienojāmies, ejam pie estrādes. Sazīmējām simbolus un iepozējām. Linda no skatuves ar statīvu safočēja. Viens, otrs, trešais fotoaparāts. Bildes netrūka. Un tad, kad Linda nokāpa no skatuves sabildēju visus, visas, tas ir, echelonus un novaidēju, ka tagad man nebūs bilde ar Eriny, bet tas nekas. (: Un sāka palikt tumšs. Ātri, ātri, daram, domājam! Bet pa starpu vēl Linda (ne tā, kas Eriny, haha) parādīja mums aptuveno flashmob dance pie The Kill. Tīri neskaidri un beigās laikam sāka ākstīties ar Santu.
Tad nu visbeidzot sakāpām uz soliņa un tam priekšā. Es no augšas ievēroju, ka stāvam trīsstūri, gandrīz jau triāde, es teikšu! Nostabilizējām savu ‘trīsstūri’, Eriny nostādīja kameru un Linda sāka pateicības runu. Piecas reizes pārdomāja un tad bija īstais dublis. Kautkas gan tur būs jāizgriež, bet bija labi. Beigās visas kliedzām ‘THANK YOU FOR CONCERT, WE LOVE YOU, COME BACK!!’ vai kautko tādu, es pat neatceros (heh).

Kam salsts, kas grib ēst, bet visi kolektīvi gājām uz ‘Origo’ ‘Rimi’. Spinātī! Spinātmaizītes ēdām, ka nemetas. Un nolēmām iet uz Vecrīgas ‘Hesburger’, jo tur otrajā stāvā var jauki pasēdēt, tur ir maz cilvēku un ir mierīgi. Daļa mūs pameta, jābrauc mājās. Neskaitāmi grupu apskāvieni un sirsnīgas atvadas.

Ejot uz ‘Hesburger’ atļāvos nodemostrēt savu skolu. Un izejot cauri siltajam ‘Galerija Centram’ un noejot garām palodzēm satiku Lāci, Rolandu, Leonu, Sheidy un ko tik vēl ne. Lācis jautāja, vai atkal esmu savākusi kautkādu nūģu baru. Atbildēju, ka apmēram tā. Bet par ‘nūģu baru’ savus echelonus es nekad nesaukšu, lai viņš domā, ko grib. Bet viņš jau tā pat ienīst cilvēkus. Stapcitu, Lācim bija jaukas, zaļas bikses. want.

‘Hesburger’ otrais stāvs iekarot, ap vienu galdu esam sasēdušās, kas nu kurai ēdams, bet visas palikušās labi redzamas un dzirdamas. Kad paēdām Eriny rādīja savas bildes no dažādiem koncertiem Viņa ir bijusi uz desmit Mars koncertiem! Tobrīd likās, ka varētu Eriny stāstītajos piedzīvojumos klausīties mūžīgi!  Agrāk Mars puiši pēc koncerta nāca ārā runāties ar faniem. Viņi nebija tik populāri. Bet tagad? Lielākoties ar pēdējo albumu, paliekot tik slaveni vairs neuzdrīkstās pēc koncertiem līst ārā pēc šova. Žēl, tik tiešām, sasodīti žēl.
Un, protams, neizpalika tādas tēmas kā filmas, vispār mūzika un atkal par Latvijas koncertu. Visām savas laimes un nelaimes. Publika bija tiešām rupja, daudzi, atļaušos piezīmēt- krievi, bija iedomājušies nezin ko no sevis un tādi ‘gardumiņi’ trāpījās mums visām.

Drīz jau arī devāmies katra uz savu pusi. Mājas, vilciens, autobuss.. Bet es uz palodzēm. Ilgi gan es tur nebiju, jo visi jau sāka doties prom.

Tā īsāk- bija tāds riktīgs meiteņu mītings! To officiāli vajag atkārtot, bet visu norunāt un izdomāt kārtīgāk jau pirms mīta.

Satiekot citus echelonus vēl vairāk gribās pievērsties šim visam. ₪ ø lll ·o.

Leave a Reply

