nokaunēties vajadzētu

Labrīt, sveiki, kā jums klājās, sen neesam runājuši! -Es ātri noberu un iemalkoju ledus aukstu pienu no glāzes.

Jebšu, pareizāk jau būtu sākt ar- Nu, kā jau mēs visi esam ievērojuši, es šeit sen neesmu rakstījusi. Un tā patiešām ir, pēdējais pīkstiens te bija par Echelonu mītingu, bet tagad jau ir arī piedzīvots Marsa 300 šovs un par to ir daudz ko stāstīt! Bet, ne tagad.

Kopš Piektdienas ir tāds pozitīvs noskaņojums, savā ziņā. Un tas nav tāpēc, ka Ziemassvētku sajūta iestājusies, tā joprojām ir kautkur tālu prom. To es varētu šovakar labot… Bet tā ir tāpēc, ka saņēmu tos super jaukos un super mīļos vārdus un es tiem patiešām ticu. Kāpēc lai neticētu? Un kopš tās pievakares gribās kliegt ‘SPREAD LOVE TO EVERYONE’. Un lielā mērā tas tiek darīts, ne visiem, bet daudziem. Un ar to arī kārtīgi nostalibizējās Ziemassvētku dāvanu ideja. Man vajadzēs uzzināt pāris lietas, lai to īstenotu un cerams man būs pietiekami naudas. Vai arī, es par to visu, protams, varu aizmirst. Bet, foršāk taču ir tad, kad izdara, vai ne?

Iemalko vēl pienu izkaltušajā rīklē. Man vajadzētu iet un sākt taisīt sesto šaha figūru kompozīcijā- karali. Tās būs īstās mocības un elle. Par ko es domāju, kad to zīmēju?!

Pašlaik savas un kādas cits sirds nomierināšanai ieslēdzu un linku aizsūtīju uz dziesmu ‘Alibi’ by 30 Seconds To Mars.
I fell apart, but got back up again.

Nu, godīgi, ir tā, ka tad, kad nerakstu, ir tik daudz par ko rakstīt, kad rakstu, nekas nenāk prātā. .-.

Nākoš Pirmdien ir skates. Ceru, ka izdzīvošu. Ceturtdien ir jāpabeidz tā nolādētā vāze keramikā. Man ir 1/3 no sākumā iecerētā un es neesmu bijusi uz vienu nodarbību. Kaivai ir 3/4, cik sapratu, Kuzim 1/2 (nu, 2/4) no iecerētā , Evei 1/2 un viņa nav bijusi uz divām nodarbībām Sanāk, es esmu biusi uz gandrīz visām un man ir vismazāk. Nu, ja neskaita to, ka Kuža darbi sasprāga.. heh, divnieks.

 

Es gribu ēst. Es negribu taidīt kompozīciju. Es gribu pie Rolanda. Nē, Rolandu pie sevis.

Leave a Reply

