Novij god

Kā jau es jums visiem biju izkladzinājusi, jauno gadu sagaidīju Liepājā, tik sirdmīļotajā Fonteinā.

Kā tad īsti, atkal sīkumos.

31.12.11.

Brokastis paēstas, mantas sakrāmētas un mēs gaidījām Rolandu, kurš bija aizgulējies. Labi, ka viņš paspēja uz mikriņu, savādāk viss plāns smagi ievilktos.
Tad nu viņš beidzot bija klāt, arī tēvs ar mašīnu bija piebraucis un varējām doties.
Jau ārā no Rīgas esot, uz Jūrmalas šosejas, es varēju pateikties Eltonam Džonam par to, ka vecāki izslēdza radio un pirmais disks, kas sāka skanēt, protams, bija AC/DC. Tad arī sākās atmosfēra un noskaņa, nu, ka beidzot ir tā sajūta, ka pēc pāris stundām būsim Liepājā.
Lielāko ceļa daļu Ro nogulēja, es it kā gulēju, it kā dungoju dziesmām līdzi, pazīmēju un pafočēju debesis, kuras bija apburošas, bet tas tikai pie Grobiņas tā.
Un tad nu beidzot iebraucam Liepājā, aizstūrējam līdz ‘Super Neto’, jo iepriekšējajā benzīntankā nebija ‘Zelta Mežezers’. Veikalā vispār nekāda ‘Mežezera’ nebija, tāpēc gājām uz blakus esošo ‘Statoilu’ un iztikām ar ‘sudraba Mežezeru’.
Lēnām iestūrējām mazās viesnīcas autostāvietā, tētis aizgāja pēc atslēgām, par laimi dabūja divus komplektus, savādāk man ar Ro visu laiku vajadzētu iet ar vecākiem.
Iekārtojāmies, cik nu, nometām mantas un es ar mammu uzzīmējām sejas, tas arī viss. Gājām uz ‘Delisnack’, ēst gribējās un jānovērtē taču cik ļoti atšķirās no Rīgas ‘Delisnack’, labā nozīmē. Paņēmām katrs savu iemīļotāko ēdienu un gājām uz klubu, pie Ivonnas, protams.
Tesa piesolīja, ka es ar viņu iešu uz laivenēm, tad pati kaučkur pazuda. Man vajadzēja ZZ kredītu un, tā kā visi kioski nestrādāja, neatlika nekas cits kā iet uz ‘Rimi’. Pa to laiku, kamēr aizgājām un nācām atpakaļ Tesa jau bija sākusi mani meklēt. Ātri aizgājām atpakaļ un burtiski sekunde izšķīra mūsu tikšanos, viņa aizgāja pretī Elzai. Un tas bija ilgi, jo Elza ir lēna, nopietni.
Tad visbeidzot kustējām uz Laivēm.

Tagad ātri un īsumā, jo man jau šito s e n vajadzēja pabeigt- krītiņi biju pielējušies, šampanietis ir garšīgs, Ralfs iekrita ūdenī, gulbim garšo maize, Reinim nepatīk, kad es vai Tessa esam ārā tikai krekliņā ziemas vidū. Ā, kā arī, es sajutos tā, it kā viņus visus mīlētu, jo neviens tur neklausās popmūziku.

Ar Rolandu ap pusvienpadsmitiem devāmies uz Fonteinu, pasēdējām tur, es paņēmu Lauras dāvanu (jauku, ginger krāsas kreklu uz kura rakstīts ‘I <3 cheese’. Ahh, inside stuff.)
Tad uz Rožu laukumiņu, sagaidījām Novij God ar Ro un Lauru, un viņas ģimeni aiz mums.

Un Inokentija Mārpla koncertā Ivonna pamanījās visiem jauniešiem iedalīt pa šampanieša devai no kādām…3 šamapnieša pudelēm? ņom.

Un nākošo dienu es pavadīju ar manu vismīļako māsīcu Lauru…Un Rolandu, kurš mani todien ienīda, jo biju it kā pārāk pievērsusies sen neredzētajai Laurai. Un arī todien es dabūju karstu karoti iededzinātu rokā. Bet, neņemot vērā to, diena bija super. Laura dabūja paklausīties, kā mēs ar Rolandu apspriežam savas attiecības, kamēr viņš pīpēja, bet es dzēru kādu trešo kafijas tasi. Kā arī, atgādināju Laurai Inokentija Mārpla ‘Amerika, fuck off’, kas viņu tik ļoti sasmīdināja pagājušā gada Fonteina Festivālā.

2. datumā iegriežoties karaostā devāmies uz Rīgu [punkts]

Leave a Reply

