un melna kafija

Es esmu sākusi lietot melnu, pārcukurotu kafiju, jā.

Man ir mājas arests, vismaz es to tā saucu. Kā gan savādāk nosaukt ‘Pēc skolas uzreiz uz mājām!’? Nepilngadīgiem smēķētājiem nepilngadīgu smēķētāju  vecāku izvirzīts sods. Jā, bet godīgi, es tam tīri labi tieku pāri, jau sākumā. Redzēs, kā būs tad, kad tuvosies Echelonu meeting vai kas cits manā dzīvē svarīgs, jo uz to taču ir jātiek, bet vai laidīs? Cerams, cerams.

Šī diena skolā interesanta. Keramikā Egons testēja mūsu IQ kultūras līmeni. Kā sākās par teātri, es laikam vienīgā tā kārtīgi spēju izvilkt mūsu grupu. Smiļģis, Hermanis, Daudziņš, Znotiņš, Āboliņš, Keišs, Vētra, to visu man vajadzēja nosaukt. Par pāris lietām gan vajadzēja nokaunēties, piemēram, aizmirstot Latvijas Nacionālās Operas direktora vārdu un uzvārdu. Kuzim tika Latvijas prezidentu jautājumi. Kaivai Latvijas Nacionālās Bibliotēkas arhitekta uzvārds, kuru pat es neatceros. Joprojām. Vispār jautājumi bija mums visiem, Everitai arī. Kaiva nezināja, kad ir referendums, kaut gan arī mūsu skolā pilns ar plakātiem par to, jo mūsu skola ir viens no vēlēšanu iecirkņiem. Visi jautājumi bija mums visiem, bet mēs katrs iespīdējām savā lauciņā. Un Egons atzina, ka mūsu IQ ir labāks nekā b klases keramiķiem. Bet mēs jau arī esam divreiz vairāk. 4 pret 2, nu.

Kāpēc pa Radio Naba skan krievu roks? Jebšu kā Egons šodien grozīdams radio stacijas (stundas sākumā mani priecēja T.Rex, nezinu pa kuru staciju) un meklēdams labu mūziku- godīgi, ko roķīgu- uzgriezis Nabu jautāja- Kopš kura laika Radio Naba ir krieviski? Vai tad referendums jau bija?

Veidošanā es tiku mocīta ar jautājumiem par Kārli. Gan no Dominika, gan Martina, gan Egona puses. Beidzās ar to, ka es pateicu, ka manis tur nav un es neko nezinu, jo jautājumi mani jau sāk kretinēt. Ļoti.

Kā arī- jēj, šodien sports nenotika! Veela brīvstunda pavadīta biblitēkā Kārļa, Everitas, Kaivas un Linarda sabiedrībā. Linardam ir seksīgas bikses, jā. (not)

Ko lai es te daru? Es pat beidzot rakstu. Noskaņojos bloga rakstīšanai, jo man ir daudz laika, jā.
Jāiet uztaisīt kautkas ēdams. Papriku vakar apēdu. Sasodīts!

Leave a Reply

