Zealot

Nosaukums ir Broken Note skaņdarbs, kas pašlaik skan. Jauks.

Šī nedēļa ir īpaša,  jums tā nešķiet? Kurta Kobeina, Alana Rikmena dzimenes. Noteikti vēl tonnām citu slavenu un īpašu cilvēku. Tas ir tik dīvaini, vispār, ka es to visu uzzinu, no zila gaisa, no twittera, un tad sajūtos stulbi, jo šī slavenība ir sirdmīļa vai favorīts un es nezinu, kad ir viņa dzīves gadumija.

Un vakar bija pankūku diena. Un es vakar satiku Ditiņu. <333 *ievieto nenormāli daudz mīlestībiņas* Ditai rīt jāazistāv savs ZPD un tagad es viņai sūtu savu labo karmu, lai rīt viss izdodas. Vakar izstaigājām ntos veikalus meklējot viņai aizstāvēšanas drānas. Kārlis ieteica aiziet uz intīmpreču veikalu, nopirkt, piemēram, erotisko ‘skolniecītes’ tērpu. Vai Ditai iet kailai, jo sieviete taču pati par sevi ir skaista. Es savukārt ierosināju iet melnās zeķubiksēs un melnā krūšturī, jo tās taču ir Ditas mīļākās drānas. Beigās atradām svārkus, bet ne kreklu, ne blūzi. Viņai vien būs jāizmazgā balts krekls un jāiet tā. Bet svārki bija jauki.
Bet jā, pankūku diena. Vakarā pārnākot mājās neko negribēju, skolā mani pievīla, jo viņiem bija beigušās pankūkas. Es laikam nebiju vienīgā, kas zināja par pankūku dienu. Bet tomēr, kad pārnāca tētis ar visām pankūkām vajadzīgajām sastāvdaļām, es viņam izdīcu, lai viņš tās uztaisa man pankūkas. Un uztaisīja arī. Ļoti garšīgas, bet pats visu laiku ņēmās, ka nav labas. Pheh, bija gan. Vismaz man, jo es vismaz dienas beigās tiku pie pankūkām.

Vispār, šorīt jutos kā izdirsta krizdole.  Fuj, pē, ļaujiet gulēt. Naktī attapos puspiecos, ka esmu pussapnī. Tas ir tā, ka man ir sapnis, bet es neguļu. Tā kā daydreaming , bet pa nakti un gultā. Vismaz rīt no rīta čučēšu, jo pirmā stunda nenotiek. yesyesyes
Pēdējās dienas no rītiem vispār ir mocības. Visu laiku gribu gulēt. Pirmdien skolā neko nefiltrēju, bet tomēr filtrēju, bet tomēr nē. Ajj.

Šodien nenotika angļu valoda. No vienas puses yay, jo vairāk laiks pagatavoties kontroldarbam par tēmu, kas man tiešām nedaudz klibo- Past Simple/Perfec un Present Simple/Perfect. Ajj.
Gleznošanā skolotāja ir palikusi pūcīga, not cool. Bet toties viņa mani palaida no ‘Ķirbja’, jo nebija puse ‘manas lugas’ meiteņu. Man tā luga nepatīk- ‘Klačiņa’, tas jua visu izsaka. Kapēc? KAPĒC?!

Pēc skolas aizripināju uz Jāņa Sētu kopā ar Kārli un Elzu. Paceļam mūs apstādināja kādi jaunieši un gribēja intervēt. Mēs jau, protams, neiebildām. Jautājumi virzījās ap tēmu ‘Kas ir twitter?’ Haha, es teicu, ka tas ir čivinātājs.

Pēc tam patusojos pa centru, gaidot, kad man būtu jāiet pie Roberta, bet beigās viss tika atcelts. Pļuk, nu šitā te, līdz 18:30 tāpat pa Centru ar Zani, Tomu, Karlīni, Dakšu un viskautko vēl, neskaitīšu tagad visus, meh.

Un vispār, tuvojas brīvlaiks, vai nav super? Mana mazā dzīves mīlsetība un māsīca Laura brauks pie manīiiiis. *NeizsakāmsPrieks* Bet man joprojām nav jausmas, ko lai viņai uzdāvina. Man gan ir idejas, bet jāpaspēj tās realizēt, tādā gadījumā. Bet tad atkal- es nezinu kā. Ugh.

Uztaisīju muzikālo čivinātāju- @np_panncis – kurā tiek spamotas skaistās dziesmas, kuras klausos. It īpaši no ši vakara randomized last.fm pleijlistes.

Ar labu nakti novēlu uz Moonlight Sonata nots.

Leave a Reply

