uzslava vīrišķiem par netīrām zeķēm

Īss viedoklis par Rīgas Domes apsveikumu sieviešu dienā.

Ja vēl neesat pamanījuši, Rīgas Dome pa Rīgas ielām uz lielajiem reklāmu stendiem izkarinājuši košdzeltenus apsveikumus 8.martā sievietēm. Tas gan vairāk šķiet kā atgādinājums vīriešiem šajā datumā uzdāvināt sievišķiem tulpes.
Neskatoties uz to, cik tas varbūt ir jauki pret dāmām, tas tomēr ir šķietami nevajadzīgi un pat zemiski pret…visiem. Piemēram, jo vīriešu dienā šādi apsveikumi nekur netika izkarināti, vai ne? Ar ko gan mūsu pretējais dzimums ir sliktāks, mīļās dāmas? Viņi mums uzgrūž savus netīros traukus un izmētātas zeķes pa visu dzīvokli, bet tai pat laikā ir bērnu tēvi, nereti ģimenes galvas un budžeta pamats. (Tas konkrētāk, par vīriem un sievām, laulības dzīvi) Viņi ir lieliski draugi un, lai arī cik ļoti to negribētu, tomēr uzklausīs jūsu problēmas un sarežģījumus vakarkleitas un rokassomiņas izvēlē. Lai arī kā to negribētu, viņi tomēr dažkārt aizies ar jums uz lielveikalu un staigās līdzi, kamēr jūs uzlaikosiet jaunas drānas un tupeles. Tikai pasakiet, ka tā nav? Protams, ja šo lasa kāda feministiski noskaņota sieviete, visu cieņu, feminisms ir sūds. It īpaši mūsdienās.
Jūs visi taču zināt stāstu par to, kā radās sieviešu diena? Jo sievietes devās protestā par savām tiesībām, par līdztiesību ar vīriešiem. Jā, šeit nu lūk ir brīdis, kad vīrieši sāka novērtēt vairāk nekā smukus pupus un slaidas kājas, bet mūsdienās lielākajai daļai vīriešu ir cieņa pret sievietēm, tā nu lūk. Līdz ar to, es šobrīd, sieviete būdama, aizstāvu vīriešu vārdu, lūdzu jūs, meičas, izrādīt arī cieņu pret viņiem un novērtēt. Savākt netīrās zeķes un ielikt veļas mašīnā, uztaisīt vakariņas un gaidīt viņu pārnākam ar pārtikas maisu vai kādu nelielu našķi taču nav grūti. Protams, ir vīrieši, kas to nedara, un tad var iedegties neliela ultimāta dzirkstelīte, bet katrā gadījumā- ir jāmāk atrast vārdi (vai darbības), kas attiecībās ar vīriešiem nostalibizē vienlīdzību un vienādu atdevi labsajūtā un laimē no abiem. (Ja es tagad izklausos pēc kādas sektantiskas seksoterapeites, iesitiet man pļauku) Pasaki- sekss nebūs kamēr tu man nenopirksi vilnas zeķes- un gaidi, kad nākošajā vakarā viņš pārvelkas ar kaudzi vilnas zeķu. (Man šodien patīk zeķes)

Lai nu kā, kur es paliku? (Man patīk zeķes, tas ir, novirzīties no tēmas) Jā, man tā Rīgas Domes reklāma nepatīk dizaina dēļ arī. (Skaties uz bildi!)

Tā nu re, mana ideja ir tīri līdzīga oriģinālajam, Tev tā nešķiet.

Bet labi, labi, beigšu būt pesimiste. Ir arī gaišā puse, Ušakovs, kuram visa cieņa pret sievišķiem no Krievijas PSRS laikiem, apsveica visas lēdijas. Laicīgi jau, re ku veikls puika, haha. (Man laikam jābeidz)

Leave a Reply

