Diena starp Lieldienām

Un kā Tev patīk diena starp Lieldienām?

Vakar sanāca skraidīšana no vecvecmāmiņas dzīvokļa uz Stradiņu slimnīcu, divreiz. Es savas domas par 32. ēku labāk paturēšu pie sevis vai izpaudīšu no mutes ausī, ne no datora ekrāna acī.

Savukārt šodien, uzzinājuši, ka vecvecmāmiņa tur paliek nedēļu un ka ēdiens, kā jau citi bija minējuši, ir neēdams, aizvedām viņai pārējas nepieciešamās mantas un pārtiku.
Pēc tam devāmies šurp, uz Jūrmalu. Bet, ja es esmu Jūrmalā, jūsuprāt, es sēdēšu visu dienu istabā ar vecmāmiņu? (Es nesaku, ka tam ir kāda vaina, ne būt ne.) Ja kāds no jums zin, ka Kaiva dzīvo Jūrmalā, še pat Dzintaros, tad taču ir skaidrs, ka es iešu ar viņu izmest ierasto loku (tas allaž ir Turaidas iela- Jomas iela- gar picēriju ‘Ripo’ un Majoru muzeju uz Lienes ielu- gar Majoru skolu- pa Rīgas ielu- atkal uz Turaidas ielu). Un šodien mēs patiesi iegriezāmies picērijā, kuru daudzi varētu atpazīt pēc tās brīnišķā paskata- Londonas autobuss. Tad izmetām ierasto loku un, tā kā es biju izgājusi ārā tikai džemperī, šortos un zeķbiksēs tiku ieaicināta, vai drīzāk pati ieaicinājos,  iekšā, lai padzertu tēju. Un reizē ar tējas dzeršanu palīdzēju Kaivai istabas iekārtošanas un dekorēšanas jautājumos. Un, protams, mēs nevarējām iztikt bez gremdēšanās atmiņās par Itālijas un Ungārijas braucieniem ar dejošanu vai dejošanas vasaras nometnēm. Vasarā taču mēs braucam uz Dāniju! Un tas, ka sēdēsim blakus un dzīvosim vienā istabiņā ir vairāk nekā vienkārši skaidrs, jo Everita un Kristiāna visticamāk nebrauc ceļojuma izmaksu dēļ. Un šogad nometne atkal Engurē. Tā kā, brauciet ciemos.(…?!!)

Ap pusdeviņiem man diemžēl bija jādodās mājās. It kā olas krāsot. Bet pārnākot it kā man teica, ka nekrāsosim viss. Bet tad vēlāk atkal- krāsojām gan. Šoriez iemēģinājām aprakstīt ar sveci jeb parafīnu, tad redzēs, varbūt kautkas feins arī sanāks.

Pirmdien sākšu gruntēt planšetes. un cerams arī krāsot. Piektdien jābūt 60% gataviem *sakož zobus un nokož lūpu un nograuž kāju nagus un vispār, histērija*.
Ā, un man laikam Pirmdien ir ģitārspēles nodarbība kopā ar Paulu, cik es sapratu…

Leave a Reply

