25.05.

25. maijs visai RCDP astotajai klasei kādu laiku vēl stāvēs atmiņā ar to, ka tā bija kompozīcijas projekta ieceres aizstāvēšanas diena.

Rīts iesākās, kā ierasts, ar Kaivu satiekoties jaunajā Barona Coffee Inn’ā, kur arī piec reiz atkārtojām savas runa sun tad devāmies. Es teicu, ka uz ķīmiju nav jēga iet, jo tā pat tur neko nedarīsim. Jau pagājušajā ķīmijā nedarījām, atzīmes jau saliktas taču. Kaiva tomēr uzspieda, ka jāiet. Aizgājām. Man bija taisnība. Klasē neviena nebija. Lēnām visi saradās. Ar Kaivu no ādas rāpjamies ārā no satraukuma.

Tad sports, mēsls pilnīgs, ieskaiti Teteris izdomājis ielikt, gudrinieks. Man gadā septiņi, lai jau.
Vēsturē kontroldarbs, forši. Neatcerējos vārdu Manufaktūra, redzēs cik dabūšu par indurstiālo attīstību Eiropā un ASV izveidošanos.

Aizstāvēšana. Aigas, tad Laura, tad Daudziņš nolasīja nolikumu par diplomdarbiem un planšetēm, es neko, protams, neatceros, jo satraukums darīja savu. Tā pat arī bezgaiss un Toma Pērkona idiotisms man tieši aiz muguras. 

Pēc alfabēta. Aigars. Elpo, Anna, elpo.

Pēc alfabēta. Laura Dupuža. MIERS? KAS TAS TĀDS?

Es. Labi. Aizgāju, izliku visu, dzirdēju klusu Daudziņa sajūsmu par manu kompozīcijas plakātu- Jack White, un tad, ar savu falšo mapīti, kurā nebija ne velna no runājamā, man vienkārši vajadzēja kautko, ko turēt rokās, iežmiegtu plaukstās es ātri nobēru: ‘Labdien! Esmu Anna Grabovska, mācos 8. a klasē un šī ir mana diplomdarba projekta iecere- vāžu pāris. Tās iecerēts izgatavot veltnētu māla plastu liekot uz pašgatavotas māla formas, jo, visticamāk, šāda tipa ģipša forma nebūtu pieejama. Vāzes iecerētas gan kā dekoratīvi objekti, gan ziedu uzglabāšanai. Tās ieceru novietot kāda no skolas telpām, piemēram, bibiliotēkā, salonā vai skolotāju istabā.‘ Es to nobēru tik ātri, kas es pat nezinu. Satraukums, bailes no Alekseja komentāriem. Bet beigās dabūju tikai labus vārdus no viņa un nedaudz bēda, ka amatu skolotāji neko neteica. Gribēju dzirdēt, kā Egons mani noliek par to, ka es knapi zinu, ko nozīmē veltnēt. Labi, negribēju gan.

Mums bija piecas mācību stundas, kas beidzās 12:50. Aizstāvēšana beidzās 14:30. Treniņš todien sākās 16:30, jo pie mums viesojās jauna deju skolotāja, kas iespējams mums mācīs nometnē. Viņa pati tikai šogad pabeigs mācīties savu amatu. Nedaudz sākumā pret mums kā pret maziem zaķēniņiem izturējās, bet lai jau.

Diena kopumā lieliski ar Kaivu, pašsaprotams. Vakarā kopīgi pat braucām uz Jūrmalu mana tēta mersedesā.

 

ImageImageImageImage

Leave a Reply

