Kā vispār iet Lapsai pa vasaru?

Jā, atkal, kauns, es neko neesmu sen rakstījusi.

Kā man iet? Nu, kaut kā jau rāpoju.

Pagājušo nedēļ, Piektdienā trīspadmit, pirms Japāņu skatuves mākslas vakara, es biju pirmo reizi mellenēs šogad. Apsveicami, es beidzot esmu tajā vecumā, kad pielasīt pilnu spainīti nesagādā nekādas problēmas. Pēc tam pie vecmāmiņas izcepu melleņu plātsmaizi un daļu aizvedu vecvecmāmiņai un daļu pie Kārļa, bija domā kā ciemakukuli uz Dobeli, bet beigās apēdām tajā pašā piektdienas vakarā.

Un tātad brīvdienās un līdzOtrdienai biju pie Kārļa vecvecākiem Dobelē. Satikām viņa sen neredzēto paziņu Žeņu, kurš tagad atbraucis pie vecmammas. Pastaigājām pa Dobeli, labi pavadījām laiku un atpūtāmies no Rīgas. Viņam ir jauka vecmāmiņa, nu, Kārlim Viņai arī patīk BBC Šerloks un citi detektīvseriāli. Viņa arī lasa ‘Ilustrēto vēsturi’…Vai varbūt to dara vectētiņš…Vai abi. Katrā gadījumā, man bija, ko lasīt. Daudz. Un izskatās, ka viņiem arī patīk kaktusi. Vismaz istabā, kurā mēs mitinājāmies bija visai daudz kaktusu.

Cetrutdien biju uz Lomogrāfijas darbnīcu, par ko man pašai lielais prieks, dabūju jauku ieskatu lomogrāfijas vēsturē un skaidru aprakstu par Diana+, La Sardina un fisheye kamerām. Pati izvēlējos La Sardinu, ar kuru varēšu fotogrāfēt līdz Pirmdienai.

Vēl Ceturtdien ar Kārli bijām uz Astro’n’out koncertu Kalnciemielas kvartālā. Tur satikām Karlīni un Ildzi un jauki pavādījām laiku. Pēc tam naktī no Ceturtdienas uz Piektdienu es beidzot dabūju redzēt ‘American psycho’. Teiksim tā- bija iespēja Kārlim pirmo reizi redzēt ‘A clockwork orange’ vai man šo. Tā nu izvēlējāmies šo.

Vakar es pusi dienas nogulēju, līdz man piezvanīja tētis un uzaicināja pustdienot ar viņu še pat, Fazendā . Gaileņu zupa, kas bija dienas piedāvājums, bija neizsakāmi garda, tā pat arī woks ar jūras veltēm. Es pat pirmo reizi mūžā labprātīgi ēdu gliemenes. Viss aug, viss mainās, vai ne? Arī es. Pēc tam pavadīju tēvu līdz dabam un devos satikties ar Kaivu, devāmies uz Mierā, uzspēlējām šahu un lecējus, tad devāmies pastaigā, kas beidzās ar sēdēšanu Cadets de Gascogne un amerikas Vogue lasīšanu pie mandeļu pīrāga šķēles un greipfrūtu sulas glāzes.
Tad es pavadīju Kaivu uz staciju, Timarijā nopriku spalvas un pēc Kaivas mācījuma, mājās veidoju savu pirmo sapņu ķērāju.

Savukārt šodien mēs devāmies pie garās Zanes uz Ikšķili. Gara Zane ir manas mammas klasesbiedrene un vispār dzīvo un strādā Ķīnā ar Kolinu. Atbraukuši uz Latviju viņi ir, lai atrādītu Zanes vecākiem mazo Dāvīti Džeksonu. Tik mīlīgs puika. Un pasēdēšana jauka arī sanāca, es ar savu lomogrāfu dabūju nedaudz papriecāties, bet vairāk kā pusfilmiņu es taupu rītvakaram un pirmdienai, kad pie manis viesosies Laura (nu, vispār jau ilgāk, daudz ilgāk, bet man pirmdien jāatdod kamera).

Leave a Reply

