Lomo darbnīca 19.07.

Šī bija mana pirmā lomogrāfijs darbnīca un mana pirmā saskare ar īstu lomo fotoaparātu.
Darbnīca norita ‘Birojnīcas‘ telpās, Berga bazārā. Es ar savu aizrautību un dzirkteli acīs, protams, ierados pat ļoti laicīgi. Vienā laikā ar Reini, un ir labi, ka biju viņu satikusi pirms tam, kad pirku filmiņas. Savādāk es vispār nezinātu, kā muti atvērt. (Kautrība dažkārt mani smacē.)
Primā atzīmējos un iesniedzu drošības naudu, drīz arī nāca pārējie un pēc lekcijas, ja tā to var nosaukt, kad bijām izvēlējušies sev tīkamākos aparātus, jau arī bija brīvāk runāties ar blakus sēdošo meiteni, kurai, tāpat kā man, bija bail kautko sačakarēt, kautvai liekot iekšā fotoaparāta filmiņu. Padalījāmies savā nelielajā lomo pieredzē un tā. Bija forši un man pašai bija prieks par iegūto ‘La Sardina El Capitan‘, pat ja tikai uz četrām dienām.

Fotogrāfēju jau pirmajā vakarā un it īpaši nākamajā dienā, kad satikos ar Kaivu, savu mīļo sauli. Bet īpaši daudz es fotogrāfēju pirmdien, jo pēc dabas manī ir zināma veida ‘taupība uz kadriem’, jo parasti tā ir mana kamera un mana filmiņa, kuru varu izfočēt, cik ilgā laikā gribu. Taču pirmdien jau bija jādod atpakaļ un tad sākās ‘fočē visu ko redzi!’

Leave a Reply

