Baltā nakts

Tā nu ir sanācis, ka visas manas bildes no Baltās nakts ir tikai no Survival Kit. Haha, lieliskas lietas ir un paliek lieliskas, lai gan tad man vajadzēja arī nofotogrāfēt RIXC, bet tam es bildīti atradīšu internetos.

Mana baltā nakts sākās nejauši satiekot Blūmu un viņam nopērkot tinamo tabaku, jo es it kā izskatos veca. Lai jau. Nopirku. Tad gāju viņam un kautkādam viņa drauģelim līdzi, kad viņi devās pīpēt, kas tāpāt beidzās pie tā paša Galerija Centra. Un man tur bija jāsatiek Dakša, Madara un Benita. Ja jūs zinātu, cik skaisti vienlaicīgi viņas atnāca! Katra no savas puses. Vienkārši daile. Dakša pārtvēra savu draudzeni Unu un mēs visas varējām doties uz Stacijas laukuma tramvaja pieturu.

Sagaidījušas 11. tramvaju devāmies uz Survival Kit 4, kas, kā jau zināms, norisinājās vecās Tabakas fabrikas telpās. Izstaigājām, taču ne visu. Par to es, protams, nebiju sajūsmā. Un mani patiesību sakot šokēja tas, cik maz meitenēm interesēja tieši māksla un visi priekšnesumi, instalācijas. Benitai interesēja ātrāk satikt savus pacanus, Dakšu interesēja jautrība. Taču Madarai, kā allaž, bija absolūti vienalga. Kārli mēs satikām Delisnackā ieturot vakariņas, tad devāmies uz Vecrīgu kājām. Pa Miera ielu, tad pa Brīvības. Miera ielā neviens pat nekāroja kautkur apstāties un kautko noskatīties, kautkur ieksatīties.

Taču uz Miera/ Brīvības stūra mūs iesēdināja vecās, sagrabējušās mašīnās, kurās ieslēdza radio, kur stāstīja- pirmajā meitene, otrajā puisis- par to, kā viņi dabūjuši HIV, kā ar to sadzīvo un ko par to domā tuvinieki, draugi, paziņas, kolēģi. Manuprāt, tāda visai aizkustinoša instalācija. Tad ejot pa Brīvības ielu mēs patesāmies garām neskaitāmiem pa labi un pa kreisi izmētātiem apskates objektiem, jo mums taču bija jānonāk pie Četriem Baltiem krekliem. (Manī jau neviens neklausījās, kad es teicu, ka tas, kur ir Benitas pacani, ir Spacedog.)

Tā nu mēs dabūjām izjost cauri Vecrīgai līdz Soacedog, tad līdz NabaKlab un atkal uz Spacedog. Es sāku nīst Benitas draugus, kuri tovakar, kad satikāmies, protams, visi jau bija grādu ietekmē. Mēs gaidījām improvizāciju iekš Spacedog. Tad ar Kārli nolēmām doties prom, jo gan skaņas, gan izpildījuma kvalitāte nebija tas, uz ko cerējām. Kārlis bija noguris un vēlējās doties mājās.

Man sarakstā vēl bija 17 (no 18) neapskatītas vietas. Taču viņa labsajūta man, protams, bija daudz svarīgāka un mēs lēnām devāmies uz Pārdaugavas pusi. Urā par to, ka mums pa ceļam bija Mākslinieku Savienība un, protams, RIXC mēdiju centrs. Iegājām RIXCā un apsēdāmies. Skaņas tur bija neaprakstāmi skaistas, elektroniski kosmiskas. Lielais attēls kā saraustīts video materiāls par Zemi, drīzāk tās ūdeņiem, no augšas. Mazākajos un pavismaz mazajos televizoros bija ‘TV gļuks‘ rupji izsakoties. Melnbaltas līnijas; raustīta, izplūdusi līnija pa televizora vidu; utt. Es nezinu, cik ilgi mēs tur nosēdējām, bet katrā gadījumā es biju starā, tāpat arī Kārlis.

Pa ceļam uz mājām uzzināju no Dakšas, ka viņas iespējams nāks pie mani, bet beigu beigās viņas esot paspējušas uz trešo autobusu Pļavnieku virzienā. Good for them.

Kopumā- es neteikšu, ka esmu apmierināta ar saviem šī gada Baltās nakts piedzīvojumiem. Divi pret astoņpadsmit. Lūk, tāds ir manu draugu rādītājs, ja? Pat ar Valdi mēs apskatījām vairāk kā gribējām iekš Muzeju nakts, sasodīts!!

IMG_3120 IMG_3121 IMG_3123 IMG_3125 IMG_3126 IMG_3127 IMG_3129 IMG_3130 IMG_3131 IMG_3132 IMG_3133 IMG_3134 IMG_3136 IMG_3139 IMG_3140 IMG_3141 IMG_3142

Leave a Reply

