Ēnu diena- 13. februāris

Šogad arī es piedalījo ēnu dienā, kopā ar savu mīļo Ksia lu (Kaivu, neviens cits jau man nav mazs ķīniešu briedītis). Mēs ēnojām Valsts augu aizsardzības dienesta agroķīmijas laboratoriju. Agroķīmija pēta galvenokārt lauksaimniecības zemes sastāvu jeb konkrētak- augiem nepieciešamo viela daudzumu tajā.

Mūs, protams, uz turieni aizvilka vēlme redzēt ķīmijas laboratorijas un eksperimentus.

Fotogrāfēt tik pat kā neļāva, īpaši jau aparatūru ne, tāpēc man pašai ir bilde ar zemes paraugiem un traukiem:

IMG_6870 IMG_6873-vert

 

Taču ēnu dienas un Vaad mājaslapās es atradu divas bildes ar visiem ēnotājiem:

Atrod mani!

??????????????????????????????? ???????????????????????????????

Leave a Reply

